Peugeot 308 GTi nije samo šminker s puno konja već rasni sportaš, no istodobno je i vrlo dobar obiteljski automobil s velikim prtljažnikom od 420 litara i petora vrata
Testirali smo Peugeot 308 GTi: Pruža najbolje iz dva svijeta
Peugeot 308 GTi nije niti najbrži niti najkomforniji sportski auto u kompaktnoj klasi no idealno spaja dva svijeta. Onaj sportski, emotivni i agresivni s obiteljskim, praktičnim i razumnim.
S 270 KS, Torsen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, mogućnosti potpunog isključivanja ESP-a i moćnim sportskim kočnicama 308 GTi je prava zvijer na cesti. S njegovim performansama mogu se mjeriti samo rijetki ekstremi u klasi poput Meganea R.S. ili Honde Civic Type R. Do 100 km/h ubrza za šest sekundi, a postiže maksimalnih 250 km/h, no od brojki je još impresivnija lakoća kojom savladava zavoje i prenosi snagu na podlogu u svakom trenutku.
Peugeot 308 GTi nije samo šminker s puno konja već rasni sportaš, no istodobno je i vrlo dobar obiteljski automobil. Unatoč silnoj snazi potrošnja prilikom testa je iznosila 8,2 l/100 km uz umjerenu i 9,7 l/100 km uz agresivnu i brzu vožnju. Uz to, GTi je sasvim solidno udoban bez obzira na tvrd ovjes i naplatke od čak 19 inča. S ležećim policajcima nema nikakvih problema i može ih prelaziti poput svakog drugog “civilnog” auta.
Još jedan plus za obiteljsku crtu auta je vrlo prostrana unutrašnjost s velikim prtljažnikom od 420 litara i petora vrata, a sjedala imaju i masažu! Ovako dobru kombinaciju sportskog i praktičnog ne nudi ni jedan drugi auto u klasi. Peugeot 308 GTi je moguće dobiti i u kombinaciji s jednom bojom. Jedinstvena dvobojna kombinacija je zanimljiv trik, no nije za svakoga. Cijena je visoka, no ne previsoka u odnosu na konkurenciju. Isto stoji 40 KS slabiji Golf GTI.
dimenzije: 425x180x145cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 200 kW/270 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,0 s
najveća brzina: 250 km/h
potrošnja: 6,0 l /100 km
cijena: 312.226 kn (testni model) 289.954 kn (bez doplata)