Jedan od najjačih aduta malog DS3 ostaje i dalje mogućnost individualizacije. Osim što originalno izgleda, DS3 je i jako zabavan u vožnji. Posebice model performance.
Zabavni automobil na tragu Minija potpuno se osamostalio
Od prezentacije prije gotovo šest godina simpatični Citroën DS3 prodan je u gotovo 400.000 primjera, a sada je kao posljednji DS na europskom tržištu izgubio logo Citroëna i doživio brojne druge transformacije.
Redizajnom je prednji dio osjetno izmijenjen, dok su se sa stražnjim dizajneri nešto manje poigrali. Promjene su vidljive i u unutrašnjosti gdje je DS3 sada dobio 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Tu su i neke promjene u pogledu motora i pogona. Novost je benzinski turbomotor s tri cilindra i 130 KS te mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa kod slabije izvedbe ovog motora sa 110 KS. Vrh ponude predstavlja DS3 Performance s impresivnih 208 KS čime je DS3 jedan od jačih u klasi malih sportaša.
Jedan od najjačih aduta malog DS3 ostaje i dalje mogućnost individualizacije. Tu je 78 različitih dvobojnih karoserijskih kombinacija te tri milijuna ostalih mogućih karoserijskih kombinacija tako da je vrlo jednostavno dizajnirati vlastiti DS3. U ponudi je deset različitih boja metalnog ili četiri platnenog krova, deset različitih boja kućišta retrovizora ili čak 15 različitih izgleda naplataka.
Osim što originalno izgleda, DS3 je i jako zabavan u vožnji. Posebice model performance s dodatno sniženim ovjesom, proširenim tragom kotača i blokadom diferencijala. A kada treba DS3 može biti i štedljiv. Primjerice, benzinski model sa 110 KS, kombinirano prema tvorničkim podacima, troši samo 4,6 l/100 km. Kod nas u prodaju stiže tijekom travnja, a cijena se još ne zna.