Obavijesti

Tech

Komentari 43

Zaboravite pomodne SUV-ove, najbolja Kia je nova Optima

Zaboravite pomodne SUV-ove, najbolja Kia je nova Optima
7

Isprobali smo redizajniranu luksuznu korejsku limuzinu s vrhunskom opremom, dobrim motorom i odličnim mjenjačem

VIDEO

U klasi koja ne raste već godinama i u kojoj suvereno vlada Passat, drugim proizvođačima je teško napraviti iskorak. Pogotovo ako dolaze iz Koreje. 

Zato je i Optima u drugom planu iako je u potpunosti zaslužila da bude u samom vrhu klase. Bez pretjerivanja, rijetko koji automobil je izrađen s toliko osjećaja za sve što je vozaču potrebno da mu bude savršeno u ovakvom tipu automobila. Naravno, u limuzini dugačkoj gotovo pet metara ima obilje prostora, kako na stražnjim sjedalima, tako i u prtljažniku. To nije neka vijest, no ovakvo obilje serijske opreme, i to u paketu koji nije ni najbogatiji rijetko tko očekuje.

kia_optima

Optima oduševljava luksuznim materijalima, vrhunskom izradom, ali i funkcijama koje su još prava rijetkost u modernim autima. Optima, primjerice, ima WiFi i bežično punjenje mobitela, sam koči i ubrzava uz radarski tempomat, pali i gasi duga svjetla te još mnogo toga. Oduševljava i audio sustav kojem nema premca u klasi, izuzmemo li premium marke i njihove ekstremno skupe doplate tipa Bang & Olufsen. Za zvuk je u Optimi zadužen prestižni harman/kardon, audiosustav ima 590 W i deset zvučnika te pretvara Optimu u pokretnu koncertnu dvoranu ili putujući disko, a serijski je i u nižim razinama opreme.

kia_optima

Za pogon Optime zadužen je 1,7-litarski dizelski motor sa 141 KS. Njegov veliki minus je psihološki efekt koji kod potencijalnih kupaca ostavlja “samo 1,7 litara obujma”, no pravih minusa nema. Izuzetno je tih i kultiviran te Optimi daje sasvim solidne performanse. Ubrzanje do 100 kilometara na sat traje 10,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 203 km/h. Još jedna dobra strana auta je automatski mjenjač sa sedam brzina i dvostrukom spojkom koji radi munjevito i gotovo neprimjetno.

U vožnji je Optima izuzetno udobna, no ne buni se ni na agresivni stil vožnje, dok je upravljač vrlo izravan i komunikativan. I za kraj još jedan plus. Za razliku od većine modela Kije, koji su danas na razini konkurencije, Optima je još osjetno povoljnija od Passata i društva. Tih 267.724 kune je mnogo, no to je od 20 do 50 tisuća kuna jeftinije od podjednako opremljenog konkurentnog europskog ili japanskog modela.

kia_optima
TVORNIČKI PODACI
masa: 1605 kg
dimenzije: 486x186x147 cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 104 kW/141 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 10,6 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja: 4,4 l /100 km
cijena: 267.724 kn (testni model)   264.490 kn (bez doplata)

testirana  Kia Optima 1,7 CRDi Business DCT u opremi ima tempomat s automatskim održavanjem razmaka, WiFi sustav, Harman/Kardon audio, bežično punjenje mobitela, dodirni zaslon 8” s navigacijom, 18” naplatke...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 43
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu