Video

Preživio tragediju: 'Zvali smo upomoć, već sam htio plivati...'

Zvali smo prijatelj i ja upomoć, zvali i zvali. Našli smo suhu kutiju cigareta u Adidasovoj jakni. Već sam skinuo jaknu, tenisice i hlače. Bio sam spreman plivati, ispričao je...

POGLEDAJTE VIDEO VIJESTI:

02:24

Puhalo je jako jugo, valovi su bili golemi. Nije Alen brzo vozio. Birao je između valova da nas manje prska. Sekundu prije udara čuo sam Alena kako je uzviknuo: ‘Ajme, meni!’, kaže nam Viktor Markota, koji je preživio pomorsku nesreću.

U Koločepskom kanalu kraj Dubrovnika s otoka Šipana u utorak navečer u gumenjaku dugačkom sedam metara isplovilo je devetero ljudi. Gliser je navodno vozio Alen P. iz Dubrovnika.

Oko 21.20 sati u Koločepskom kanalu između uvale Pakljena i uvale Brsečine sudarili su se s brodom “Danče” Lučke kapetanije Dubrovnik. Taj brod išao je na hitnu intervenciju na Mljet. Viktor Markota (53) i Velimir Šetka (58) preživjeli su pomorsku nesreću.

U vijestima pogledajte i:

- 'Crna mamba': Nova smrtonosna droga stigla u Hrvatsku:

00:15

- Josip iz Kutine već 13 godina živi s prišivenom šakom

- Grdović: Ne pijem bevandu već četiri mjeseca

00:14

- Lijekovi koji se mogu pronaći u prirodi

- Sve je spremno za meč Joshua vs. Kličko

00:11

- Stiže prva jrvatska YouTube serija "Isti san"

Troškovi za Uskrs? 'Ne mogu ništa reći o tome, jednako'
VOX POPULI

Pitali smo prolaznike koliko misle da će potprošiti ove godine za Uskrs. I dok većina kaže da će potrošiti više, neki tvrde da će im biti isto. Pogledajte u videu na YouTube kanalu i Videoteci 24sata

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'
EKSKLUZIVNO: ISPOVIJEST IZ DVORCA

Cijela estrada zna koliko sam radila u braku, ali to sam i htjela. Mogla sam se udati za bogataša da ne radim ništa, ali to me nije privlačilo. Ja sam bila ta 'lokomotiva', rekla nam je Dragana Mirković u svom dvorcu
Luka Modrić koristi drevnu metodu liječenja - hidžamu: Evo za što se sve ona primjenjuje
Terapija vakuumskim čašicama

Cupping blagotvorno djeluje na bolove koštano-mišićnog sustava. Vlastite obrambene snage koje tijelo izlučuje u pripremi za ozljedu djeluju lokalno na posljedicu bolesti tako da se tegobe smanje