Svi sastojci u vrećici čaja koje su osmislili braća Miro i Darko Šarić su prirodni i bez konzervansa, a tržište su vrlo brzo osvojili. Sad im nude izvoz u čak 32 zemlje
Priroda u vrećici: Osmislili su čaj za grickanje, ali i za izvoz
Bavili su se pekarstvom, ali nisu mogli ući u tržišnu utakmicu s najvećima. Onda su krenuli s kavama. Ni tu nisu mogli pronaći svoju nišu.
Pa su pokrenuli proizvodnju tople čokolade s kojom su devet godina bili lideri u Hrvatskoj. A odnedavno su braća Miro i Darko Šarić iz Osijeka krenuli s novotarijom koja je, tvrde, “za druge proizvođače televizor u boji”. Naime, Miro i Darko su u Sokobanji u Srbiji pokrenuli proizvodnju čaja za grickanje i s njim u samo nekoliko mjeseci ušli u čak 470 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj.
- Nas je sila natjerala da napravimo iskorak. Ovo je budućnost - tvrde Miro i Darko.
Čaj za grickanje je, tvrde, “priroda u vrećici čaja”.
- Kad nekome želimo objasniti što je čaj za grickanje, onda kažemo da je to osvježavajući topli napitak s komadima voća koji dolazi u četiri različita okusa - brusnica, malina, borovnica i višnja s vanilijom. Svaki od ovih okusa sadrži i komadiće jabuke. U vrećici je, naime, sušeno voće koje kad se prelije toplom vodom dobije volumen. Bobičasto pada na dno, jabuka ostaje na površini i doista se može grickati. Voće se pojede, a čaj popije. Pri tome nema kemije, nema supstrata - govore Miro i Darko.
Uz kutije u kojima je deset vrećica čaja za grickanje, braća Šarić nude i posebno osmišljene čaše. Od tone jabuka braća Šarić naprave 120 kilograma sušenog voća. Ne koriste konzervanse, a čaj aromatiziraju ciklom, hibiskusom i limunom. Dok nisu došli do željenog proizvoda, potrošili su i bacili čak 12 tona jabuka.
- Volimo reći da je naš čaj za grickanje mnogima i kao marenda ili neki međuobrok - govore braća Šarić.
U ugostiteljstvu je teško izmisliti nešto novo, no izgleda da se Šarićima s čajem za grickanje otvorio svijet. Za distribuciju se zainteresirao australski GFP – Global Franchise Partners, tvrtka sa stogodišnjim iskustvom u franšiznom poslovanju. Nude im mogućnost izvoza u 32 zemlje.