Fosil čeljusti otkrio: Naš prvi predak star je 2,8 mil. godina

Prvi ljudski preci potječu iz Afrike i stari su oko 2,8 milijuna godina tj. 400.000 godina više nego se ranije pretpostavljalo . Tu zanimljivu činjenicu o postanku ljudske vrste otkrio nam je nedavno pronađen fosil ljudske čeljusti.

Riječ je o djelomično očuvanoj donjoj čeljusti pronađenoj u Etiopiji za koju se vjeruje da je pripadala vrstama koje su bile prvi pripadnici ljudske vrste tj. preci Homo sapiensa i izumrlih Homo habilisa, Homo erectusa i Homo neanderthalensisa .

24sata 00:20

Za znanstvenike nema dvojbe da je fosil nazvan LD 350-1 ljudski, ali njegove primitivne značajke ukazuju da je stariji od svih dosad pronađenih fosila koji se vezuju uz ljude i mogao bi biti predak svih ljudskih vrsta.

Ovo otkriće pomoglo je u boljem shvaćanju razvoja, a moglo bi donijeti i neke nove zaključke o tome kako su naše vrste evoluirale.

Arizona State University/Reuters