'Izgubljen u svemiru': Možete li odgonetnuti gdje je astronaut?

To je pitanje postavio astronaut Terry Vits nakon što je NASA objavila fotografiju s Međunarodne svemirske stanice. Vits je htio pokazati koliko je ISS ogroman

Možete li pronaći astronauta na ovoj slici? - to je pitanje postavio astronaut Terry Vits nakon što je NASA objavila fotografiju s Međunarodne svemirske stanice (ISS). Vits je svojim pitanjem htio skrenuti pozornost javnosti i pokazati koliko je ISS ogroman.

Astronauti su u samo tjedan dana tri puta morali izaći iz ISS-a. Terry i njegovi kolege instalirali su dva kompleta antena i 250 metara kabela za novi komunikacijski sustav na Stanici.

Misija nije prošla bez problema jer kad se Virts vratio u ISS, otkrio je da mu je voda ušla ispod kacige. Riječ je o velikom problemu sa svemirskim odijelima koji NASA treba popraviti što prije.

Posljednja šetnja astronauta služila je u svrhu pripreme ISS-a za ljudske letove u svemir. Prvi komercijalni svemirski let trebao bi se dogoditi krajem 2017. godine.

AstroTerry/Twitter