Musk je rekao još 2012. da je raketa Antares prava smijurija

Šef kompanije SpaceX još je 2012. kritizirao rivala Orbital Sciences koji koristi stare ruske raketne motore. Raketa Antares eksplodirala je sinoć pri lansiranju

Raketa kompanije Orbital Sciences koja je letjela za NASA-u eksplodirala je u utorak navečer par sekundi nakon lansiranja. Među rijetkima koje ovo nije posebno začudilo bio je Elon Musk, čija kompanija SpaceX je konkurent Orbitalu, jer također za NASA-u obavlja letove prema ISS-u.

Musk je još 2012. u intervjuu za Wired kritizirao korištenje starih ruskih motora.

- Njihove rakete zvuče kao dio nekog vica. Koriste ruske raketne motore iz '60-ih godina prošlog stoljeća. Pritom ne mislim da su tada dizajnirani, već su doslovno napravljeni tada te bili zapakirani negdje u Sibiru - rekao je tada Musk.

Sada je na Twitteru napisao kako žali zbog nesreće pri lansiranju te se nada da će se Orbital uskoro oporaviti.

Što je sve uništeno u eksploziji?

Više od 700 kilograma znanstvene opreme i eksperimenata uništeno je u eksploziji rakete Antares u utorak u SAD-u. U kapsuli Cygnus tako su bili eksperimenti koji su testirali potencijal uzgoja hrane u svemiru, ali i instrument koji bi omogućio promatranje meteora pri ulasku u atmosferu, ali po prvi puta iz svemira. Astronauti su trebali testirati i ogrlicu koja mjeri protok krvi kroz vrat, odnosno njome su trebali bolje spoznati kako krv dolazi u mozak u mikrogravitaciji.

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA