Kako je SPAR Hrvatska predvidio i najavio, njihovoj kampanji EUšteda priključili su se i hrvatski dobavljači i proizvođači.
Prije dva mjeseca SPAR Hrvatska prvi je krenuo s konkretnim sniženjima cijena proizvoda stranih dobavljača. Čije su snižene za otprilike visinu carina a radilo se o sniženjima redovnih cijena a ne akcijskih, a koje garantiraju najmanje 3 mjeseca.
Odmah na početku kampanje pozvali su hrvatske dobavljače da im se pridruže u kampanji EUštede koja je Sparovim kupcima donijela prednosti Europske unije 2 mjeseca prije pristupanja. Prepoznavši snagu kampanje ali i zahvaljujući partnerskoj suradnju svih prethodnih godina, u kampanji su im se pridružili: Podravka, Trenton, Cekin, Meggle, Klara, Dukat, Gavrilović, PPK, Pik Vrbovec, Zvijezda, Šafram, Mirela, Solana Pag, Kraš, JGL, Saponia i mnogi drugi.
Hrvatski proizvođači su uočili potrebu sniženja cijena gotovih proizvoda a to je dokaz SPAR-ovih uvjerenja da će cijene hrane pasti ulaskom na europsko tržište, što će pogodovati svim Sparovim kupcima a da pri tome neće ugroziti same hrvatske proizvođače.
Kampanji možete pogledati na http://online-katalog.spar.at/veliki-letak/letak-spar-i-interspar-222012/