To je to što me zanima!

Cijeli Japan poludio za sretnim vrećicama: Ne zna se što kriju

U Japanu početkom svake godine vlada pomama za 'fukubukuro' - sretnim vrećicama. Ljudi nerijetko satima u redovima čekaju kako bi se dokopali svoje, a čar je u tome da ne znaju što će u njima dobiti.
Vidi originalni članak

Brojne trgovine diljem Japana pronašle su još jedan izvor zarade; radi se o tzv. 'sretnim vrećicama' tj. paketima čiji je sadržaj kupcu nepoznat sve dok ga ne plati i otvori. Ovisno u trgovini u kojoj se kupuje, sretna 'fukubukuro' vrećica može sadržavati sve od hrane do odjeće, piše BBC

Sve je započelo prije nekoliko godina kada su se trgovine željele riješiti starije i neprodane robe, a sada je sve preraslo u pravi trend. 

Prodaja fukubukura obično počne 1. siječnja i traje do isteka zaliha - najčešće tjedan dana. Ne zna se kada je tradicija zapravo počela, a neki tvrde da se njeni korijeni mogu detektirati više od stotinu godina unatrag. 

Danas pak fukubukuro vrećice prodaju i ugledni svjetski brendovi od Starbucksa do Armanija, a cijena im varira od nekoliko dolara od nekoliko stotina dolara. 

Kupci su pak iz godine u godinu spremni čekati satima u redovima kako bi se dokopali svoje sretne vrećice. 

- Kupovina fukubukura podsjeća na kockanje, objasnio je Clark Lewton za BBC

- I sam ih kupujem. Ključ je u neizvjesnosti jer nikad ne znaš što ćeš dobiti i u tome da možeš dobiti robu po mnogo manjoj cijeni nego što inače košta. 

Tisuće Japanaca svake godine sadržaj svojih sretnih vrećica objavljuje na društvenim mrežama i uspoređuje ih s vrećicama drugih ljudi diljem zemlje. Neki ih nakon toga pokušavaju prodati online ili ih čak međusobno mijenjaju, zaključuje BBC. 

Idi na 24sata

Komentari 23

  • Latz 15.01.2019.

    "- Kupovina fukubukura podsjeća na kockanje, objasnio je Clark Lewton za BBC. " -- slažem se, kockanje definitivno podsjeća na kockanje - dok god ne znaš konkretno što kupuješ, kockaš se.

  • 14.01.2019.

    ništa posebno

  • InVader 14.01.2019.

    Covjeku je prirodno da ga zanima misterij i neizvjesnost, zato je ovo marketinški pogodak.

Komentiraj...
Vidi sve komentare