To je to što me zanima!

Matematika mu problematika: Malom 'Andreju' nedovoljan (1)

Zezancija na račun premijera oduševila je društvene mreže. Prema plakatu, mali Andrej po drugi put pohađa 1. a u OŠ Brda u Splitu, a ocjenjuje ga njegov razrednik 'J.C. Juncker'
Vidi originalni članak

Društvenim mrežama širi se zezancija na račun premijera Andreja Plenkovića i njegova dosadašnjeg 'angažmana' u štrajku prosvjetara.

Dosjetljivi 'netko' na plakatu je složio duhoviti osvrt na mladog Plenkovića, odnosno bilješku o premijeru u e-dnevniku.

Prema plakatu, mali Andrej po drugi put pohađa 1. a u OŠ Brda u Splitu, a ocjene i bilješke u e-dnevnik mu daje njegov razrednik J.C. Juncker.

Za sada ima tri čiste jedinice, a po pitanju usvojenosti znanja i vještina stoji opaska 'ne prepoznaje elementarne matematičke sadržaje'.

'Kolac' je zaslužio i za 'matematičku komunikaciju', jer 'ne razlikuje koeficijent od osnovice'.

Ništa bolji, izgleda, nije ni u 'rješavanju problema'. Premijeru je njegov razrednik 'Juncker' na ovom mjestu ostavio opasku 'u problemskim zadacima treba dodatno pojašnjenje'. 
 

Idi na 24sata

Komentari 22

  • 21.11.2019.

    najgori premijer ikada čak gori i od sanadera,, izbori šta prije

  • MikeDesculity 21.11.2019.

    Neovisno o osobi na koju je koncentriran članak, već o konceptu nedovoljnih ocjena.... Kad učenik koji uredno prisustvuje na nastavi dobiva kontinuirano jedinice, onda to nije problem učenika već nastavnika. U 70% slučajeva kad su mi odrasli došli iz drugih škola s "dovoljnim" iz matematike u roku pola sata sam im uočio blagu diskakuliju koju ama baš nitko im se nije potrudio niti uočiti niti ih na to testirati. Ako vidiš da je dijete donekle inteligentno, a dobiva jedinice, onda je problem u nečem drugom, a ne samo u "nezaintersiranosti" učenika. Iz nekog nepoznatog razloga nastavnici prođu psihološku pedagošku edukaciju koju očito bacaju u koš iste sekunde kad im krene radno vrijeme. Metode učenja, prilagodba ispita potrebama djeteta, mnemotika, vrijeme pamćenja i učenja, kad pokazivati nove stvari a kad se može samo raditi ponavljanje... apstrakcija za većinu.

  • 21.11.2019.

    Zašto se ne uvede ocjenjivanje osnovnoškolskih i srednjoškolskih profesora, baš me zanima da li bi svi prošli ?! I još da im o tome ovisi plaća. Fakultetski profesori se ocjenjuju!

Komentiraj...
Vidi sve komentare