To je to što me zanima!

Putevi Bandićevog podzemlja: Želi sagraditi metro koji će ići od Bužanove do Remetinca...

Građani mu radije predlažu izgradnju metroa od Bužanove, ulice u kojoj živi, do zatvora u Remetincu, s obzirom na to u koliko afera i suđenja je 'glavni glumac'
Vidi originalni članak

Kada smo prošli tjedan objavili vijest o tome kako zagrebački gradonačelnik Milan Bandić planira predložiti gradnju podzemne željeznice koja bi išla od Britanca do Draškovićeve, mnogi su građani mislili da se radi o satiri. 

U vrijeme kada Zagrepčani strahuju da će nakon potresa tramvajski promet povećati opasnost od rušenja, on im se želi dodvoriti izgradnjom metroa na najkraćoj mogućoj liniji ikad. Građani mu radije predlažu izgradnju metroa od Bužanove, ulice u kojoj živi, do zatvora u Remetincu, s obzirom na to u koliko afera i suđenja je 'glavni glumac'.

IDEJE GRADONAČELNIKA Bandić: Predložit ću metro, i to od Britanca do Draškovićeve...

Da najvjerojatnije i to njegovo obećanje možemo 'objesiti mačku o rep' i više je nego sigurno, s obzirom na gomilu megalomanskih projekata koje je najavljivao u skoro 20 godina mandata na čelu Zagreba. Prisjetili smo se nekih od njih.

Davne 2001. tako je izjavio kako će se 'javno spaliti na jakuševečkom smetlištu ako ga za četiri godine ne bude uspio sanirati'. 

- Trenutačno se preslaguje zadnji milijun kubika smeća od ukupno osam. To je smeće naslagano posljednjih nekoliko godina, a "najmlađe" smeće najviše smrdi jer se nije još razgradilo. Ruža vjetrova nosi smrad u sve dijelove grada, pa se moramo strpjeti svi, ne samo Jakuševčani, do konca listopada, kada završava sanacija. Svaka kuna uložena u reciklažna dvorišta i posude vratit će nam se duplo - poručio je u lipnju 2003. 

U svibnju 2015. imao je rješenje i za Imunološki zavod. 

- Sve će se brzo riješiti, imam informacije, imam kontakt, kemija se događa. Bilo je puno petljanja 16 mjeseci, idemo delat, rekao je u tada zagrebački gradonačelnik Milan Bandić vezano za sudbinu Imunološkog zavoda.

Zagrebački gradonačelnik u lipnju 2015. najavio je da će ipak do kraja godine predložiti gradnju podzemne garaže ispod Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. 

Ideju je već nekoliko puta pokušao kroz godine progurati, ali je svaki puta struka i politika uspjela zaustaviti tu Bandićevu ide.ju. Bandić je na Skupštini tada dao i osebujno obrazloženje zašto će graditi garažu ispod HNK.

- Želim da dame, Zagrepčanke u šeširima idu liftom u kazalište. Kada ja sa svojom Vesnom budem išao na predstavu, a ona u štiklama pet do 12 centimetara, ja u fraku, a vani kiša. Pa ćemo direktno u ložu s minus četvrte etaže. Odite u Beč, tako je u Europi, mi smo Europa i uredimo to kako se šika – rekao je Bandić.

Milan Bandić je u Požegi 2016. obećao 'brda i doline' ako bude premijer: 9000 kn mjesečno za dijete, besplatan javni prijevoz za umirovljenike čija je mirovina manja od 3000 kn...

Projekt nove tramvajske pruge od Kvaternikovog trga do Velike Kosnice i dalje do Zračne luke "Franjo Tuđman", ukupne vrijednosti oko 100 milijuna eura, u svibnju 2017. godine su na prvoj stanici nove trase, Kvaternikovom trgu, predstavili zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i njegovi suradnici. Tada su najavili da bi radovi trebali početi na jesen, a sa završetkom punog profila građani bi morali pričekati 'kroz godinu i pol do dvije godine'. 

- Neću napraviti nijedan potez o luknjama kroz Sljeme dok ne pitam ljude s one strane brega kaj oni žele. Koliko znam, sada oni žele jednu luknju i tračničku vezu između zračne luke, Jelačić placa i Zagorja, Stubaka. Cijena? To bi bilo minimalno za ono što bi Zagreb i Zagorje dobili. Kada? U sedmom mandatu - ispalio je u siječnju 2019. Milan Bandić i ponovno aktualizirao priču o tunelu kroz Medvednicu.

Projekt je to koji bi doslovno spajao Medveščak s južne strane i Donju Stubicu, sa sjeverne, zagorske strane i koji se u proteklih 19 godina, koliko je Bandić na čelu Zagreba, najavljivao nebrojeno puta.


Grad Zagreb trebao je prošle godine krenuti i u veliku rekonstrukciju Maksimira! U planu je i krov koji bi trebao natkriti zapadnu i sjevernu tribinu - tako su barem tvrdili iz Grada Zagreba, a cijeli projekt vrijedan 280 milijuna kuna bio je najavljen na oglasnim pločama i stranicama.


U travnju 2019. stigla nam je vijest o tome kako su na zagrebačkom Britancu dvije zgrade, kako je bilo obećano, trebale zasjati u novom ruhu, a umjesto toga samo su stajale okovane skelama.

Skele su, naime, preko noći postavljene prije tri godine godine, uoči lokalnih izbora, što su mnogi protumačili kao pokušaj da gradonačelnik Milan Bandić pokaže da se tamo nešto ozbiljno radi. Međutim, nakon što su skele 'pale' stanare je iznenadila još jedna stvar, a to je da fasada u ove dvije godine uopće nije obnovljena i izgleda kao da se na njoj ništa nije radilo.

Manifestacija "Ljeto na Savi" prošle godine je završila fijaskom iako je Grad Zagreb na to utrošio čak 12 milijuna kuna. Nije bilo posjetitelja, pijesak je odnijela Sava, DJ-i koji su skupo plaćeni su puštali glazbu za par ljudi, a kino projekcije su bile slabo posjećene. Ali Milan Bandić ne odustaje i ove godine će ga ponovno organizirati tu manifestaciju.

***Napomena: Svaka sličnost sa stvarnim događajima i osobama u naslovu i na naslovnoj slici članka je slučajna, a ostatak sadržaja je, nažalost, istinit***

Idi na 24sata

Komentari 26

  • ivapet 05.06.2020.

    Gradnju podzemne garaže je gradonačelnik pokušao već nekoliko puta progurati ali svaki put nažalost ovi koji su protiv svega ruše podzemnu. Bez brige Zagrebčani, Bandić šta obeća i ispuni (9.000,00 kn/mj za treće djete= je; besplatni javni prijevoz za umirovljenike= je; besplatni udžbenici za osnovnoškolce i srednjoškolce= je i to u ova doba kordone i potresa) i još će puno toga dobroga

  • dadaizcentragrada 03.06.2020.

    2001.trebao i ostati na Jakuševcu,zatrpan smećem!

  • Brankozagreb 03.06.2020.

    Mislim da je metro odlična ideja jer bi se rasteretio ionako prenapučen centar grada. Naravno treba napraviti studiju isplativostio tog projekta, pa nakon toga donijeti konačnu odluku.

Komentiraj...
Vidi sve komentare