To je to što me zanima!

Dobro je da cijene idu dolje, ali građanima se ipak manipulira

Činjenica je da ulazimo u izbornu kampanju i da će izbori biti već za šest-sedam mjeseci, a kako je Plenkoviću prije 4 godine trebalo proglašenje pobjede nad koronom, tako će sad proglasiti pobjedu nad inflacijom
Vidi originalni članak

Kao bomba je odjeknula neslužbena najava iz Vlade da će vratiti cijene 1300, pa onda ipak 365 proizvoda na razine prije Nove godine. Trgovce su već sutradan pozvali na sastanak, a jasno je da su i prije najave iz Vlade najveći ionako planirali sniženja cijena, bez obzira na taj poziv. Dva najveća, Konzum i Lidl, već su imali spremne i marketinške kampanje sa sniženjima. Ostali bi ih, htjeli ne htjeli, morali slijediti, a u katalozima koje građanima dostavljaju i drugi trgovački lanci već su vidljiva velika i mnogobrojna jesenska sniženja i borbe za kupce. Kako ističu stručnjaci, cijene u dućanima trebale su zbog manje prodaje i nižih nabavnih cijena pasti u lipnju i srpnju, ali nitko nije htio propustiti priliku zarade na turistima, koji ionako ne pitaju koliko što košta od namirnica u dućanu. Ceh su zato platili i hrvatski građani, a sad su im ponudili velika i jaka sniženja nakon gotovo dvije godine bujanja inflacije. No nije tu bilo administrativnih sniženja od Vlade.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare