To je to što me zanima!

Digitalizacija vašeg biznisa nepohodna je za uspjeh: Evo kako se možete 'prebaciti'

Prelazak na digitalno poslovanje više nije opcija, nego obaveza - naravno, ukoliko ne želite biti 'pojedeni' od strane konkurencije. Globalna pandemija dodatno je pojačala e-biznis, a evo kako, ako još niste, možete digitalizirati svoje poslovanje
Vidi originalni članak

Digitalizacija poslovanja postala je popularna onog trenutka kad su ljudi shvatili da internet nudi neograničene mogućnosti rasta i zarade. Štoviše, rast koji možete dosegnuti na jednoj virtualnoj mreži, eksponencijalan je u usporedbi s rastom putem tradicionalnih preporuka, odnosno prijenosom informacija 'od usta do usta'. Veliku ulogu u digitalizaciji odigrala je i globalna pandemija, pa je tako mnoštvo firmi uspjelo opstati, pa čak i povećati poslovanje zahvaljujući prebacivanjem dotadašnjih aktivnosti na e-trgovinu. Ako se još uvijek niste odlučili proširiti svoje poslovanje na digitalne platforme, vrijeme je da to napravite što prije. A evo i kako.

1. Izradite mobilnu aplikaciju 

Dok njih samo 35 % pristupa internetu putem računala, podaci Statiste govore o tome kako čak 45,4 % svjetske populacije koristi internet putem pametnog telefona. Osim što je ovo vrijedna informacija koja vam viče da se digitalno 'probudite' i kreirate mobilnu aplikaciju, riječ je o potencijalnih 3,5 milijardi ljudi koji mogu vidjeti vaš proizvod ili uslugu. 

No da biste maksimalno dosegnuli svoje ciljeve, mobilna aplikacija mora biti jednostavna za korištenje te se kontinuirano optimizirati. Za početak kreirajte jasnu viziju onoga što želite postići te nakon toga angažirajte kvalificirane programere kako biste zajedničkim snagama došli do željenih rezultata. Iako možda nije riječ o malom ulaganju, ubrzo ćete moći vidjeti pozitivne promjene.

2. Kreirajte društvene mreže

I ptice na grani već odavno znaju o važnosti prisustva firmi na društvenim mrežama. Ako želite vidjeti pomake u svom poslovanju, onda vam mora biti jasno kako, unatoč tome što se još uvijek drže na životu, tradicionalni oblici oglašavanja polako padaju u zaborav. Izuzev toga što neprestano morate stvarati i objavljivati relevantan sadržaj, valjalo bi razmisliti o tome koja društvena mreža najbolje pristaje vašem brendu.

Dok je u Americi i susjednoj nam Srbiji Twitter doživio pravu popularnost, Hrvati se po tom pitanju drže suzdržani. Na Instagramu obitava relativno mlada populacija, a prvo mjesto po broju korisnika i dalje drži Facebook. Isto tako, uvijek je poželjno voditi blog u kojem ćete svojim potencijalnim potrošačima davati informaciju više, no današnja generacija sve češće bira i upija sadržaj putem videozapisa, zbog čega je YouTube platforma trenutno na velikoj uzlaznoj putanji.

3. Implementacija umjetne inteligencije

Dok su neki do prije nekoliko godina strahovali od toga da će umjetna inteligencija pobijediti čovječanstvo i da će svijetom zavladati roboti, nisu ni bili svjesni da je upravo ovakva tehnologija prisutna u različitim oblicima već nekoliko godina i da nam uvelike olakšava život. A osim jednostavnijeg života, tzv. AI tehnologija štedi novac.

Osim što se automatizacijom poslovanja smanjuju operativni troškovi tvrtki, umjetna inteligencija zapravo je desna ruka zaposlenicima. Stoga se većina proces odrađuje brže, transparentnije i kvalitetnije, a vlasnici na kraju mjeseca ne moraju više strepiti oko iznosa obveza koje moraju podmiriti. Iako implementacija zahtijeva nešto više ulaganja, kao i kod izrade mobilne aplikacije, rezultati će biti vrlo brzo vidljivi.

Danas postoji mnoštvo mogućnosti kako se poslovanje može digitalizirati, no važno je krenuti malim koracima. Otkrijte smjer u kojem se želite nastaviti razvijati i shodno tome prilagodite svoje programe unapređivanja. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare