To je to što me zanima!

Top savjeti za rentanje prvog poslovnog prostora

Nakon što ste se uvjerili da rad od kuće šteti vašem privatnom životu, vrijeme je da krenete u avanturu pronalaska uredskog prostora. Prije nego što započnete, evo što sve trebate uzeti u obzir kako kasnije ne biste požalili
Vidi originalni članak

Veći, manji, u centru ili periferiji grada, jedno je sigurno: najam poslovnog prostora nosi dodatne troškove u poslovanju, pogotovo ako ste dosad radili od kuće. Međutim, uzmete li u obzir kako ćete unajmljivanjem prostora pobjeći od buke, gužve i ukućana, najam se uopće ne čini lošom idejom. Osim što će vam pružiti veću produktivnost, poslovni prostor omogućit će vam veću slobodu da zaposlite više djelatnika. Odluka o preseljenju bit će stepenica više u razvijanju vašeg poslovanja, a vi ćete dobiti vjetar u leđa i biti spremni za nove poslovne zahvate. No prije nego što krenete u avanturu zvanu rentanje poslovnog prostora, donosimo vam nekoliko savjeta koje je dobro slijediti

1. Unajmljivanje prostora ili coworking?

Ako imate mali tim ili ste vi jedini zaposlenik u firmi, možda je bolja opcija koristiti prostore za zajednički rad, odnosno coworking umjesto unajmljivanja prostora. Prostori za coworking većinom nude sadržaje kakve imaju i unajmljeni uredi, osim što su troškovi znatno niži - korisnici coworkinga sudjeluju samo u troškovima održavanja prostora.

2. Odredite si proračun

Prije nego što unajmite prostor, imajte na umu kako trošak unajmljivanja ne pokriva i operativne troškove kao što su grijanje, voda ili pak komunalni troškovi. Budući da je svaki početak težak, prilikom uređivanja prostora odredite si budžet koji smijete potrošiti kako u samom startu ne biste bili u gubitku. Osim kupnje namještaja, uredskog materijala i strojeva, u budžet obavezno ukalkulirajte i sve što vam treba za obavljanje posla kao što su telefonska tarifa i kvalitetno rješenje za fiskalizaciju.

3. Veliki ili mali ured?

Ovo je vječno pitanje svih onih čiji posao raste, a broj zaposlenika se povećava. U takvim slučajevima mogli biste razmisliti o potpisivanju ugovora s najmodavcem na kraći period, ovisno o tome kakve su vam projekcije za buduće razdoblje. Također, ako je riječ o velikom broj zaposlenika, pobrinite se da poslovni prostor ima sobu za sastanke, relax zonu i kuhinju (prostor za užinu).

4. Odabir prave lokacije

Prilikom odabira lokacije potrudite se da ona odgovara vašim klijentima, ali i zaposlenicima. Primjerice, jedna od stvari na koje biste zasigurno trebali obratiti pozornost jest dostupnost parkinga i prostora u kojem se mogu odložiti bicikli. Isto tako, cijene najma prostora u centru grada su više, no nemojte biti previše štedljivi i otići u zonu gdje se ne nalaze ni trgovine.

5. Trajanje najma

Ako biste htjeli uštedjeti prilikom unajmljivanja poslovnog prostora, jedan je od načina potpisivanje ugovora na duži period. Na taj ćete način zasigurno uštedjeti, ali morate biti oprezni i pažljivo razmisliti o dugoročnim potrebama i potencijalnom širenju svog biznisa.

6. Donesite pravu odluku

Prije nego što se odlučite na najam poslovnog prostora, razmislite trebate li ga uopće. Ako vodite posao u kojem ste vi jedini zaposlenik ili imate partnera te ne planirate proširiti poslovanje, onda vam vrlo vjerojatno neće ni trebati poslovni prostor. Međutim, ako ćete dodatno zapošljavati i planirate proširiti posao, unajmljivanje prostora bila bi pametna ideja. Također, pobrinite se da se vaši zaposlenici osjećaju ugodno u ambijentu u kojem rade jer bi se njihovo (ne)zadovoljstvo moglo odraziti na njihov rad.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • BrankoBaricic 25.11.2019.

    ovo je bez veze.

  • wooly 25.11.2019.

    Sama pamet.Drzava ti otme 70% pa sljakaj privatno.Jedino ak si pri hdzju il decko od Banderasa onda nema limit

Komentiraj...
Vidi sve komentare