To je to što me zanima!

3 ključna znaka da je vrijeme za servisiranje računala prema stručnjacima!

Servisiranje računala postupak je s kojim ćete se neminovno susresti, posebno ako učestalo koristite svoju digitalnu opremu
Vidi originalni članak

U današnjem digitalnom dobu pouzdan pristup svim radnim datotekama i stabilna internetska veza su iznimno važni. I ta ovisnost o digitalnim resursima dodatno ističe važnost održavanja ispravnosti vašeg računala. Svako zanemarivanje vjerojatno će rezultirati frustracijom i kašnjenjem u ispunjavanju zadataka i rokova.  

Kako bi to sve izbjegli, ključno je znati prepoznati uobičajene znakove koji ukazuju na to da je došlo vrijeme za servisiranje računala. Kao i imati svjesnost da je servisiranje računala kod stručnjaka neophodno za očuvanje njegove učinkovitosti i pouzdanosti.  

Kako bi vam pomogli prepoznati znakove koji ukazuju na potrebu za servisiranjem prenosimo što kažu stručnjaci za popravke Info AM iz Zagreba. 

Tri sigurna znaka da je vrijeme za servisiranje računala i laptopa, odnosno da je servis kompjutera potrebno učiniti hitno su: 

„Plavi ekran smrti“ 

Poznati „The Blue Screen of Death“ odnosno „Plavi ekran smrti“ javlja se kada operativni sustav vašeg računala prestaje raditi. Ako vam se zaslon oboji u sumornu plavu boju i vaše računalo prestane reagirati, hitan poziv stručnjaku za popravak računala je neophodan. „The Blue Screen of Death“, često skraćen kao BSOD, je uznemirujući znak upozorenja koji se pojavljuje kad vaše računalo doživi kritični kvar. Ovaj kvar rezultira prisilnim ponovnim pokretanjem Windows sustava. Prije tog ponovnog pokretanja, Windows obično stvara "minidump" datoteku koja sadrži vrijedne podatke o nastalom kvaru.

Pregrijavanje 

Svako suvremeno računalo opremljeno je hladnjakom kako bi osiguralo besprijekoran rad. Isto tako, hladnjak pomaže u općoj izvedbi matične ploče jer surađuje s tvrdim diskom, RAM-om i drugim važnim komponentama. Dakle, ako primijetite pregrijavanje s donje strane laptopa ili sa strane računalnog kućišta, to ukazuje na zagušenje sustava hlađenja. Odnosno da je vrijeme za servis laptopa ili računala. Nakon što se sustav hlađenja popravi, također možete razmotriti pregled drugih komponenata. Potražite upute od specijaliziranog IT tehničara o primjeni rješenja unutar vašeg doma ili radnog prostora. Sve kako biste optimizirali protok zraka i hlađenje vašeg uređaja. 

Usporeni rad 

Kada kupite potpuno novi laptop ili kompjuter, vjerojatno ste odmah primijetili njegovu brzinu. Ipak, s vremenom, kako ste dodavali zahtjevnije programe, performanse su se malo usporile. Što je potpuno normalno. Međutim, ako primijetite naglo zastajkivanje računala ili znatno smanjenje brzine, mogli bi postojati ozbiljniji problemi povezani sa softverom. Krivci bi mogli biti virusi ili zlonamjerni softveri. Ako se susretnete s ovim problemom, preporučljivo je što prije konzultirati - stručnjaka. Ako imate slučaj usporenog laptopa, popravak laptopa bit će neophodan za neometano korištenje u budućnosti.  

 

Pronađite odgovarajući servis računala i riješite svaki problem 

Kontinuitetom servisiranja u kvalitetnom servisu vašem računalu pružate najbolju njegu. Tada stručne osobe imaju zapise, znaju što je točno i kada mijenjano. Općenito je loše “šarati” po serviserima kako tko ima akciju.  

I još jedna izuzetno važna stvar: stručni servisi za svoje redovite odnosno stalne klijente obično nude i jamstvo. Kao primjerice zagrebački Info AM servis računala i laptopa koji je prepoznat po svojoj kvaliteti i pouzdanosti kada je u pitanju održavanje i popravak računala. Bilo da trebate hitan popravak ili redovni servis Info AM osigurava usluge prilagođene vašim potrebama. Tako možete primjerice koristiti najam računala u periodu dok se ne možete koristiti vlastitim. Ili i kupiti kvalitetno rabljeno računalo na akciji

Idi na 24sata