To je to što me zanima!

Evo zašto su naranče u crvenoj mrežici, a limuni uvijek u žutoj

Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, koji ćete najćešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi dobili narančasti odsjaj i izgledali neprirodno
Vidi originalni članak

Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama već uvijek u crvenim? Ako ste i mislili da je to samo slučajnost, nije - već marketinški trik koji ide za tim da u crvenoj mrežici naranče izgledaju rumenije, pa su nam i primamljivije i veća je vjerojatnost da ćemo ih kupiti.

Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, pa ćete ih najčešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi čudno izgledali zbog narančastog odsjaja. 

Isto tako, nisu ni košarice u trgovinama sve veće bez razloga.

HRVATSKA ŠOPING-MANIJA Kreću zimska sniženja: Ovako će se kretati cijene u tri kruga

Autor bestsellera "Kako su nam brendovi isprali mozak i učinili nas ovisnima" Martin Lindstrom kaže da samo zbog većih košarica kupci, nesvjesno naravno, kupuju za čak 19 posto više, a sukladno takvoj logici 'pametniji' trgovci prema Lindstromu hladnjake s mlijekom stave na kraj trgovine kako bi kupcima na putu prema onom što kupuju svaki dan za oko 'zapelo' još nešto, što im inače nije na popisu.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZANCIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 1

  • 27.12.2019.

    volim i naranče i limun

Komentiraj...
Vidi sve komentare