To je to što me zanima!

Hippy Garden: Žene se u mojoj odjeći osjećaju zaista posebno

Istraživački duh oduvijek ju je tjerao da nešto stvara, a modno carstvo brenda Hippy Garden Đurđica Vorkapić (41) izgradila je zajedno s partnerom Sašom Momirovićem
Vidi originalni članak

Naša poznata dizajnerica i vlasnica branda Hippy Garden, koji ove godine slavi punih 13 godina, vlastiti store u zagrebačkoj Masarykovoj otvorila je prije dva mjeseca, ali toliko je bila zaokupljena planiranjem nove proljetne kolekcije da čak nije stigla organizirati ni - otvorenje!

- Luksuz je u životu kad čovjek voli ono što radi i od toga živi. Svi imamo različite darove, a ja sam otkrila da mi moda i stvaranje idu spontano i mogu reći da sam sretna da sam to otkrila na vrijeme - počinje priču Đurđica Vorkapić (41), rođena Karlovčanka koja već 22 godine živu u glavnom gradu. 

Ništa drugo ne radim, samo radim. I kad se odmaram, radim. Kreacije radim iz srca, iz nutrine i prebacim ih u stvarni svijet

Inspiraciju za svoje ponekad lepršave, ponekad stroge kreacije koje iz sezone u sezonu oduševljavaju Hrvatice nalazi u svemu što je okružuje u sadašnjosti - ljudima, stavu ili osmijehu te prirodi...

- Kreacije Hippy Gardena ne mogu se staviti u jedan okvir, ali nota prepoznatljivosti postoji. U proljeće su mi haljine lepršavije, senzualnije, romantičnije i s naglaskom na ženskosti. Zimske kreacije su mi draže. Tada obično radim snažne rock, pomalo gotičko mistične stvari, vrlo samouvjerene. Kada pogledam sa strane kreacije iz proljeća i jeseni, kako su izražajno različite, kao da ih ne stvara ista osoba. 

Inspiraciju nalazim u svemu što me okružuje. Pritom ne mislim na stare filmove nego ljude s kojima živim, njihov osmijeh, stav...

Jednostavno, ne mogu se svrstati u zadane kalupe i nametnute norme, možda i zato jer sam u podznaku senzibilan Rak, a Mjesec mi je smješten u vrlo kreativnom Vodenjaku - smije se Đurđica čiji su dizajnerski komadi većinom zemljanih tonova, a koji izranjaju iz njezine povezanosti sa znakom Bika u kojem je rođena. Obožava i prirodu i šumu koju voli slušati i čiji je šum nadahnjuje...

- Kažu mi da u mojim haljinama ima nešto posebno, a što je to - ne mogu definirati. Ali energija i ljubav s kojom su rađene, osjete se - priča Đurđica i ističe da svoju smirenost za rad crpi iz svakodnevne meditacije.

Kao tinejdžerica, prema uzoru na oca, policijskog službenika, željela je upisati studij maloljetničke delinkvencije, ali na Policijsku akademiju tada nisu primali djevojke.

- Roditelji su uvijek poticali i uvažavali moju kreativnost. Mama mi je prvu mašinu kupila u osmom razredu i već sam tada počela pomalo šivati. “Povuklo” me to kako nešto iz kreativnog svemira svojim rukama pretočiti u stvarnost, odnosno dati lice zapravo nečemu što ne postoji - objašnjava Đurđica. 

-Nedavno smo ponudu obogatili šalovima, svijećama, potpurijem i rokovnicima želeći ponuditi koncept-store. Jednog dana mi je želja napraviti caffe pod brendom Hippy Gardena kao što to ima, na primjer,  Armani - kaže. 

Životni ju je put odveo na prometni fakultet. Nije ni sanjala da će Hippy Garden prerasti u malo modno carstvo koje danas čini desetak ljudi. Osim životnog i poslovnog partnera Saše Momirovića s njom radi i šest godina mlađa sestra Nikolina. Smatra da je obiteljski biznis odlična stvar, a ako su ljudi normalni kroz posao razvijaju dublje i kvalitetnije veze.

- Sa Sašom privatna i poslovna veza traje skoro pola života. Različite smo osobnosti, ali se nadopunjujemo, iako je na kraju sve po mom, barem tako mislim. Imamo različita mišljenja, naravno, kao i svaki par, ali ipak ispada da smo par očiju koji gleda u isti cilj i više vide. Ne kritizira me, više bih to nazvala zdravo razmišljanje koje daje širu sliku, a tako lakše uviđamo nove mogućnosti - govori Đurđica. 

Iako su njezine kreacije dostupne i na londonskom tržištu, pored krize i hrvatskih zakona misli da je velika stvar dizajnirati u Hrvatskoj pa zato cijeni sve kolege koji su uporni u poslu.

- Nemamo velike serije. Hrvatska proizvodnja je skuplja ako se želi kvalitetan proizvod. Cijene haljina su različite, i naravno da ovise o samoj proizvodnji i materijalu, a kreću se od 1400 i 6500 kuna. Svjesni su ljudi da im sve više treba kvaliteta, a kupit će dizajnerski komad i zato jer se žele razlikovati od drugih - kaže Đurđica. 

Njezine kreacije nose i mlade i starije gospođe, dok ona svoju odjeću vrlo rijetko ne nosi jer se s njom ne - identificira: Nosim nenametljive jednolične i kombinacije jer je moj svijet previše šaren i raznolik pa negdje moram naći čistu postojanost i zato se trudim biti što jednostavnija. Ali ponekad kupim nešto od svojih kolega. 

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake srijede besplatno ekskluzivno uz 24sata!

Idi na 24sata

Komentari 2

  • twinsi2 29.01.2014.

    Ona plava mi je lijepa,a nikad neću razumijeti te modne kreatore kad dizajniraju haljine ili općenito oblekice koje nebi ni na strašilo stavio!!!Pohvale :)))

  • zmijolovac 29.01.2014.

    Lijepo je da kreira odjeću koja se da nositi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare