To je to što me zanima!

Miriše na prijevaru: Aparat je besplatan, ali ne i članarina...

Starijim ljudima šalju pisma iz inozemstva s ponudama slušnog aparata koji ne moraju platiti. U sitnim slovima je druga priča. Ako naiđete na prijevaru, prijavite državnom inspektoratu
Vidi originalni članak

Stariji ljudi često su meta prijevara, pa će im tako nerijetko na vrata pokucati lažni bankari i zamoliti da predaju svoju ušteđevinu jer "provjeravaju" jesu li novčanice lažne. 

Preko telefona će im "gurnuti" i čudotvorne kreme koje rješavaju artritis, a prevaranti odnedavno šalju i pisma nudeći lakovjernima "besplatne" slušne aparate. To se dogodilo i čitateljici iz Zagreba čiji je stariji član obitelji primio pismo  s nevjerojatnom ponudom. Na više mjesta crvenim ili velikim slovima u pismu je stajalo da ne moraju aparat ništa platiti, da je besplatan i da za njega ne moraju ništa slati, ići bilo kamo ili bilo što platiti. 

POGLEDAJTE VIDEO: Kako žive siromašni Hrvati

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Ali onda na jednom dijelu navode da se ipak mora platiti 447 kn. U stilu tipične navlakuše u pismu je pisalo i da ponuda traje kratko. Zar to nije prijevara - pitala je čitateljica koja je primijetila da pismo nije poslano s adrese u Hrvatskoj, ali da je kontakt telefon u Zagrebu. 

Dali smo pismo Državnom inspektoratu i zamolili ih za mišljenje, a oni su odgovorili da je riječ o zavaravajućoj poslovnoj praksi. 

- Razvidno je da nepoznati trgovac šalje potrošačima obavijesti u kojima navodi da će dobiti proizvod potpuno besplatno te im istodobno uvjetuje da moraju platiti 447 kuna, koji se odnosi na operativnu naknadu za članstvo u klubu za popust. To je nepoštena, odnosno zavaravajuća praksa - odgovorili su. 

Ističu da se zavaravajućom praksom smatra i ako trgovac ističe da je nešto “gratis”, “besplatno”, “bez naknade”, a ako potrošač ipak mora za taj proizvod platiti bilo koji iznos različit od nužnih troškova odgovaranja na poslovnu praksu, troškova dostave ili primitka proizvoda. 

KUPUJU DOBRE KRITIKE Ne treba vjerovati recenzijama proizvoda na internetu jer su mnoge od njih lažne

Zato je bolje provjeriti ovakve ponude prije nego što pristanete na bilo kakav ugovor, a ako netko sumnja da je riječ o prijevari, može to prijaviti preko adrese: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

Idi na 24sata

Komentari 5

  • nomistakes 24.02.2021.

    onda treba sve telekomunikacijske firme prijaviti zbog tih sitnih slova U ugovoru

  • strikan3 24.02.2021.

    Ako sam skužio, dobivaš aparat, a naknadno te traže za "članarinu". To znači da se naknadno praviš lud, ne vraćaš taj aparat, a oni neka te tuže ako smiju? A što se tiče kremica pomoću kojih smršaš 10 kg za 10 dana - e pa to odmah u 24sata tu desno od ovog članka koji piše o prijevarama.

  • dadaizcentragrada 24.02.2021.

    Većina valjda zblokala brojeve sa sumnjivim ponudama,pa se sad prešaltali na pisamca. Zgodno.

Komentiraj...
Vidi sve komentare