To je to što me zanima!

Razgovor sa znancima potiče simpatiju na izlazak

Zarazno samopouzdanje, sigurnost i osmijeh zavode bolje od skupog automobila, izazovne odjeće ili računa, treba vjerovati u ono što radite
Vidi originalni članak

Osmijeh i izravan pogled u oči najbolji je način kako pokazati nekome da vam se sviđa. Nakon toga je puno lakše dogovoriti se za spoj. Tako se ne ispada prenametljiv, a iskazuje se zainteresiranost i samopouzdanje, koje je ključ uspjeha u osvajanju. Važnije je od odjeće koju nosite, iznosa na računu u banci ili auta. Ako drugi vide kako se netko dobro osjeća u svojoj koži te da je zadovoljan kako izgleda, željet će kontakt s njime jer ne samo da zrači pozitivnom energijom nego se uz takve ljude i drugi osjećaju samouvjerenije. Imate li najskuplju odjeću, a osjećate se nelagodno, ne samo da vam nitko neće prići u punom baru ili klubu nego ćete izgledati smiješno. Komunikacija s ljudima koji nisu vaši prijatelji nego samo znanci, poput portira ili prodavačice na kiosku, također je važna. Ako simpatija, koju želite da vas pozove van ili vi nju želite izvesti, vidi da ste popularni i da se dobro snalazite s ljudima, pomislit će da ste otvoreni i komunikativni te će joj biti manje neugodno započeti razgovor s vama.
Ponekad je dobro i odugovlačiti. Pokazujući kako ste zainteresirani diskretno, više ćete rasplamsati maštu nego izravnim pristupom. Ljudi često više vole iščekivati i razmišljati o sreći nego je uistinu dobiti.

Treba riskirati

Ne treba se bojati pogrešaka. Nije moguće znati kakav je netko ako mu se ne pruži šansa. Ponekad se netko tko se na prvu činio nezanimljivim, kada ga bolje upoznate, pokaže zabavan. Naravno, katkad su razočaranja neizbježna, ali bez rizika nema ni uspjeha.

Dostojanstvenost u porazu
Dostojanstven i plemenit treba biti i u pobjedi i u porazu. Ako sretnete nekoga s kime ste bili u vezi dok ste na novom spoju i ako se pristojno ponašate, porast ćete i u očima sadašnjeg partnera ili partnerice.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare