To je to što me zanima!

S vina se prebacila na pečenje slatkih kolača i uživa svaki dan

Nakon što je shvatila da ima potencijala, Martina Miletić iz Zagreba pokrenula je tvrtku za izradu cupcakesa koji se naručuju preko interneta. Kolače je pekla za djecu, a danas za mnogobrojne klijente
Vidi originalni članak

Po struci sam agronom, nekoliko godina sam se bavila edukacijom o vinima i sviđalo mi se to što radim. No tijekom tog razdoblja upoznala sam sadašnjeg supruga, zaljubila se, udala i rodila dvoje predivne djece i posao me više nije čekao. 

Nije bilo niti novih poslova, pa je bilo pitanje što ću dalje. Tada mi je ruku pružio jedan inozemni poduzetnik kojemu je netko trebao voditi tvrtku u Hrvatskoj. Prihvatila sam posao i bila doslovno bačena u vatru administracije, računovodstva i financija i počela učiti nešto što do tada nisam radila.

Tako sam shvatila da ima još potencijala u meni te da mogu i nešto više,  priča Martina Miletić (33), odnedavno vlasnica tvrtke i brenda My3Cakes, iza kojeg se krije proizvodnja cupcakesa, cupcake torti i cakepopsa - slatkih deserata koji svima izmame osmijeh na lice.

- Kolače sam naučila peći uz svoju djecu i shvatila koliko me to uveseljava. Po definiciji, cupcake je mala dekorirana torta ispečena u kalupu u obliku posudice, što značajno štedi vrijeme koje je potrebno za izradu, jer ih je lako zamutiti i brže se peku u odnosu na velike torte. Zato su i mene oduševili. No kako sam postala mama, uvidjela sam da djeci nije dovoljno da torta bude fina, već im je draže da bude mala, dovoljno za par zalogaja, ali da bude šarena i vesela. Muffini su uvijek dobro prolazili kod moje djece, ali meni je nedostajalo još nešto - da taj muffin bude još zanimljiviji. 

Zašto ne bih prodavala?

- I tako je muffin 'odrastao' i postao cupcake. A onda me svibnju prošle godine netko pitao zašto ne bih prodavala svoje kolače. I kao grom iz vedra neba upalila se žaruljica: “Zašto ne?” - priča Martina. 

Iako priča zvuči jednostavno, naša sugovornica u međuvremenu je upisala prekvalifikaciju za slastičara i prošla brojna predavanja i edukacije na temu pokretanja poslovanja, i tako se tek krajem studenoga prošle godine rodila tvrtka My3Cakes. I od tada uživa. Iako je riječ o jednostavnom desertu, važno je biti poseban i imati što ponuditi, kaže. 

- Da bi sve bilo savršeno, i nazivi trebaju biti u skladu, pa tako moji cupcakesi čine jednu veliku kraljevsku obitelj: Kraljica Vanilija i Kralj Čokolada vladaju kraljevstvom, Princ Nutella i Princeza Tiramisu osvajaju svojim predivnim okusima, Vojvotkinja od Limuna savršeno povezuje kiselost limuna i laganu slatkoću mascarpone kreme i biskvita od vanilije, a Knez Čupavac pokazuje kako savršeno povezati kokos i čokoladu - priča Martina. 

Inače, u redovnoj ponudi My3Cakes su i cupcake torte - cupcakesi dekorirani u obliku torte, ili nekom drugom obliku, što može biti dobar izbor za rođendansku ili neku sličnu proslavu. Tu su još i cakepopsi – kuglice na štapiću od raznih biskvita s dodacima i mrvicama.

Stalno mi radi mašta

- Cupcakesi su slastice kod kojih ti stalno radi mašta, uvijek želiš isprobati nešto novo i svaki dan bih mogla izbaciti novi okus. Zato sam ponudila i 'Kreiraj svoj okus', gdje kupac sam izabire okus po vlastitoj želji. Vrlo je jednostavan izbornik koji sam vodi osobu tijekom izbora sastojaka: biskvita, punjenja, kreme i na kraju ukrasa na stranici www.my3cakes.hr. Također, mogu naručiti dostavu cupcakesa - pojašnjava sugovornica. 

Svaki mjesec nudi i Okus mjeseca, koji se može dobiti brže nego ostali proizvodi, doslovno za 24 sata. 
- Kad ljudi pokažu veliki interes za Okus mjeseca, tada taj okus prelazi u redovnu ponudu - priča Martina o tome kako nastoji voditi računa da proizvod i ponudu uskladi sa željama kupaca.  

Kupci s posebnim željama

- Kraljica Vanilija i Lady Red Velvet su zaključile da se Kraljevstvo My3Cakes treba pripremiti za ljeto, pa su pozvale stručnjake koji će donijeti svoj sportski duh i znanja o prehrani prilagođenoj sportašima, veganima, dijabetičarima. Tako obitelj Fit stiže krajem mjeseca - kaže naša sugovornica.

- Kako je takve proizvode na tržištu često teško pronaći, dobro je uvijek imati i dio ponude za kupce s posebnim željama ili one koji zbog zdravlja moraju birati drugačije slastice, koji lako mogu postati redovni kupci - kaže. Iako je vrlo kratko poduzetnica, ništa joj nije teško jer je svjesna da radi za sebe. 

- Sve ideje mogu pretočiti u djela, sama odlučujem kada i kako ću nešto napraviti. Možda je to početna euforija, ali zaista uživam u kreiranju svoje vizije i firme kojoj vidim blistavu budućnost - kaže Martina.

U međuvremenu je, dodaje, dobila potporu od Grada Zagreba za proizvodnju u iznosu od 75.000 kuna, pa tim novcem planira financirati dio doprinosa te najam “coworking” kuhinje.

U početku neće ulagati u opremanje vlastite kuhinje, što može biti vrlo komplicirano i skupo, jer treba zadovoljiti mnoge uvjete i standarde, nego će unajmiti kuhinju na nekoliko sati tjedno, ovisno o narudžbama i planiranoj proizvodnji. Veći dio preostalog novca planira iskoristiti za marketing i oglašavanje, i to, među ostalim, za financiranje usluga stručnjaka. 

- Smatram da u početku treba uložiti u kvalitetnu izradu web stranice. Također, ako nisi na društvenim mrežama, kao da i ne postojiš, stoga sam odmah postavila i Facebook i Instagram - govori Martina.

To će dugo, uvjerena je, biti glavni kanali za reklamu, ali i odličan prostor za komunikaciju s kupcima, kako bi mogla pratiti njihove reakcije, dobiti neku ideju i vidjeti u kom pravcu treba razvijati posao.

Idi na 24sata

Komentari 25

  • 01.03.2018.

    odlično sretno joj

  • 01.03.2018.

    Hobi je pretvorila u posao...za svaku pohvalu...

  • MOC JE U ZNANJU 01.03.2018.

    Bila sam skoro na jednom prvom rođendanu i probala slične takve dekorativne zezalice . :-)))))

Komentiraj...
Vidi sve komentare