To je to što me zanima!

Sve ima svoju cijenu: Vrećice i kutije prestižnih brendova prodaju se i po 6000 kuna

Originalna pakiranja brendova kao što su Rolex, Gucci, Chanel i Louboutin imaju posebno mjesto na tržištu, a u ponudi su čak i papirnate vrećice na kojima stoji logo kompanije
Vidi originalni članak

Među traženim kutijama fanova moćnih brendova su one s potpisom Rolex i Tag Heuer, koje idu za oko 1500 kuna, a tu negdje cijena je i kutije sata Breitling, ovisno o modelu.

Hit su i vrećice u kojima ljudi dobiju svoju torbu kad je kupe - Gucci i Louis Vuitton postižu cijene od oko 6000 kuna, piše Premium Beauty News.

POGLEDAJTE VIDEO: Nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Vrećice i pakiranja modnih dodataka Christian Louboutin također dosežu ovu astronomsku cijenu, dok će ljubitelji Tiffany & Co, brenda za prepoznatljivu plavu kutijicu trebati izdvojiti oko 500 kuna.

PROZIRNO I KRATKO Najluđe kreacije koje je Cher nosila na sceni tijekom godina

Netko će čak kupiti i praznu bočicu parfema, primjerice Diorova košta oko 450 kuna, ali i praznu staklenku slavne Diptyque svijeće, po sličnoj cijeni.

HIT KOMBINACIJA Emily Ratajkowski nosi odijela na više načina: Uz top ili košulju

Luksuzni brendovi brinu se o pakiranju, kao o proizvodu, to je dio prezentacije i užitka kupovine.

DISKO KOMBINACIJA Blistave ljuskice: Party odjeća za one koji vole stilsku zabavu

Upravo zato, njihove kutije, vrećice i pakiranja često su vrlo vrijedna, pa ih mnogi prodaju.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • _vatrogasac_ 29.04.2021.

    Hahahahaha pa super, deri snobove bravo! Treba im prodavati i wc papir s natpisom Gucci!

  • banalni kanjon 29.04.2021.

    Dok je budala bit će i pametnig.Amen.

  • cika kure123 29.04.2021.

    bolje i to nego eroin

Komentiraj...
Vidi sve komentare