To je to što me zanima!

U Italiji uvode nova pravila za influencere: 'Ovo je kraj Divljeg zapada, počinjemo s velikima'

Istaknuti i utjecajni influenceri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti suradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese
Vidi originalni članak

Talijanski kreatori sadržaja na društvenim mrežama uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu. Aktivnosti influencera bit će pod nadzorom Talijanske agencije za komunikacije (AGCOM), piše BBC.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Pravila će se u početku primjenjivati ​​na kreatore sadržaja s više od milijun pratitelja.

- Divlji zapad influencera je gotov. Počinjemo s velikima, ali i drugi će se utjecajni ljudi morati prilagoditi - rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella za novine La Repubblica.

MILIJUNSKA PREVARA Chiara Ferragni u problemima: Najpoznatiju influencericu na svijetu istražuju zbog kolača

Istaknuti i utjecajni influenceri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti suradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu, s novim skupom propisa koji uključuju stroge kazne za influencere koji ne oglašavaju ispravno svoju suradnju s brendom i svoj komercijalni interes, s kaznama do 250.000 eura.

AGCOM je u priopćenju objavio da će se mjere odnositi na "komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti". U slučaju plasmana proizvoda, "influenceri su dužni umetnuti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja", stoji u priopćenju.

Mnogi će odluku AGCOM-a vidjeti kao povezanu s nedavnim skandalom u koji je bila upletena glavna talijanska influencerica Chiara Ferragni, ali Lasorella je to zanijekao.

TALIJANI SU ZGROŽENI Chiara Ferragni našla se usred skandala: Skupljala novac za dječju bolnicu pa ga zadržala

Lani su u drugim europskim zemljama također uvedena stroža pravila za influencere.

U lipnju je Francuska donijela zakon prema kojem se influenceri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o promoviranju i to je prvi put da je ta uloga zakonski definirana u Europi.

U listopadu je Europska komisija najavila da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima utjecajnih osoba, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati "slijediti poštenu komercijalnu praksu, a njihovi pratitelji imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije".

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare