To je to što me zanima!

Uz interaktivno učenje škola postaje igralište

Na ovogodišnjem Frankfurtskom sajmu knjiga dva hrvatska udžbenika i jedan interaktivni cd ušli su u konkurenciju najboljih europskih udžbenika
Vidi originalni članak

Djeca najkvalitetnije uče kombinacijom pasivnog i interaktivnog učenja, slažu se stručnjaci. Za razliku od tzv. pasivnog učenja, tijekom kojeg učenici samo “promatraju” proces učenja i slušaju informacije, interaktivno učenje od njih traži odgovor, tj. aktivno sudjelovanje u nastavi. Moderno je doba uvođenjem računala i novog, računalnog, načina prezentacije nastavnog materijala u školama izazvalo malu revoluciju znanja. Učenicima su sada, uz udžbenike, dostupne skripte s interneta, online predavanja, multimedijalni prikazi eksperimenata, obrazovne igrice i još puno toga. Interaktivno učenje posebno je važno kod prirodnih predmeta poput fizike, kemije i matematike, gdje učenici trebaju logički razumjeti procese i pojave. Da “interaktivnost” u Hrvatskoj ne zaostaje za onom drugih europskih zemalja, pokazalo se na ovogodišnjem Frankfurtskom sajmu knjiga.
Na natječaju za najbolje europske udžbenike, uz dva hrvatska udžbenika, u konkurenciju najboljih ušao je i “Periodni sustav elemenata” (interaktivan CD). Namijenjen je školarcima, koji na jednostavan i zabavan način - kroz izbornike i igre, mogu istražiti svaki kemijski element.

HRVATSKA MEĐU NAJBOLJIMA
U ovogodišnju konkurenciju za najbolje europske udžbenike na Frankfurtskom sajmu knjiga ušli su i hrvatski udžbenici “Priroda i društvo 1” (udžbenički komplet za prvi razred osnovne škole) skupine stručnih autora te “Živi svijet 2” (udžbenik biologije za 2. razred gimnazije) autora Zdravka Doleneca i Gordane Rusak.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare