To je to što me zanima!

Vešmašina - posebno mjesto za malo drugačiji šoping

Svoju priču Andrea Ercegović započela je luksuznom prodajom putem web-shopa. Za sve one koji ipak vole doći u dućan tu je Vešmašina showroom na Opatovini
Vidi originalni članak

Odgovor na pitanje kolika je brzina centrifuge vaše perilice za rublje i obavljate li usput popravke, za ovu Vešmašinu nećete dobiti. Sila koja pokreće ovaj projekt nema veze s fizikom nego s neograničenom količinom rada, truda i ljubavi prema modi i svom poslu mlade zagrebačke poduzetnice Andree Ercegović. Nakon studija menadžmenta i marketinga u Švicarskoj, diplome na londonskom Gemological Institute of America, te deset godina provedenih u inozemstvu, Andrea se odlučila vratiti u Hrvatsku i ovdje ponuditi ljubiteljima mode ono što je izvan granica Lijepe Naše gotovo uobičajeno, a u nas slabo zastupljeno - web-shop.

Davor Puklavec/Pixsell

- U Americi sam stažirala u jednoj tvrtki koja se bavi modom i izrađuje stajlinge za klijente, a sva kupnja ide preko web-shopa. U Hrvatsku sam se vratila sa željom da svoju ljubav i strast prema modi prenesem domaćoj publici na način koji nije još uobičajen na ovim prostorima. Internetska  prodaja slabo je zastupljena, pa sam iskoristila svoje obrazovanje i iskustvo i ukomponirala ih u luksuznu prodaju putem web-shopa - govori Andrea koja za svoj odjevni stil preferira casual odjeću, tople, široke majice, zanimljive i neobične modne detalje te sve ono u čemu se osjeća ugodno.

- S obzirom na to da radim dinamičan posao u kojem neopisivo uživam i koji zahtijeva potpunu predanost, mnogo jurnjave, sastanaka i komunikacije s ljudima, važno mi je da odjeća koju nosim bude ugodna i da mogu biti opuštena, a opet da nekako isijava moju osobnost - priča. 

Davor Puklavec/Pixsell

Web-shop Vešmašina pokrenut je sredinom 2011. i od tada bilježe samo uzlaznu putanju. Sve je više ljudi zainteresirano za takav način kupnje, a za sve one koji još vole doći u dućan, pogledati, opipati, isprobati, razmisliti i tek onda kupiti odjeću ili nakit, potkraj 2011. otvoren je showroom  Vešmašina na zagrebačkoj Opatovini 45.

- Prema nekim statistikama zastupljenost web-prodaje u inozemstvu je 80 posto, dok je u Hrvatskoj samo 20 posto, međutim taj postotak u nas iz sezone u sezonu raste i to na području cijele Hrvatske. Svakako nam je takvo poslovanje olakšano od kad smo u Europskoj uniji, primamo sve više narudžbi iz inozemstva, stoga se širi prodaja i izvan naših granica - objašnjava nam Andrea u čijem dućanu možete pronaći brendove koji se prvi put pojavljuju na našem tržištu kao što su UNIF, lijepa i ženstvena odjeća, MIISTA i Jeffrey Campbell cipele, australski brend Friend of Mine, Baggu torbe i mnogi drugi, a Vešmašina je ekskluzivni zastupnik za poznati svjetski brend Wildfox Couture, najpoznatiji po svojim “statement” majicama, ali i jednodijelnim kupaćim kostimima s printom.

- S ovim brendovima se trudimo zadovoljiti ukus šireg kruga modno osviještene publike svih generacija, koja voli spontanost i ležeran pristup odijevanju. Nema pravila, kod nas kupuju i srednjoškolke i bake, umjetnici i poslovne žene, tredovski nastrojeni  i klasičari. Ako netko preferira klasičan stil odijevanja, onda vrlo često kod nas nađe neki dodatak da si malo začini odjevnu kombinaciju - kaže Andrea i dodaje kako ljudi najčešće kupuju zbog stila, ne zbog brenda, međutim sve češće prepoznaju Wildfox i UNIF.

Davor Puklavec/Pixsell

- Uz ove brendove dva do tri puta godišnje izbacimo takozvanu ‘Vešmašina vintage’ kolekciju. Kupimo odjeću u vintage skladištima, malo je operemo, popeglamo, prekrojimo, a onda je moj divan kolega Marko Pukavec oslikava - objašnjava Andrea i dodaje kako bez odlična tima suradnika ne bi sve bilo tako dobro. Tako se i za uređenje interijera, uz Andreine konstantne sugestije i mnoštvo želja, pobrinuo arhitekt Ivo Skelin.

- Jadan, siroti taj arhitekt. Treba mu dodijeliti orden za strpljenje. Htjela sam da prostor bude minimalistički uređen, crnih i sivih tonova, poput nekog hangara, a opet da bude reprezentativno i toplo, kako bih mogla stalno nešto mijenjati i dodavati i time istaknuti artikle i šarenilo. U tome mi pomaže i naša stilistica Andrijana Kranjčić koja je zadužena za vizualni identitet Vešmašine - kaže Andrea i dodaje da sve kampanje i cijeli web-shop za Vešmašinu radi fotografski dvojac Decker i Kutić.  Osim što promovira cool odjeću i brendove, Andrea i njezina Vešmašina često surađuje s kazalištima. Glumice kazališta Vidra na plakatu i u predstavi 5 žena.com nose stajling koji je osmislio tim Vešmašine. Savršen spoj umjetnosti i kreativnosti.

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata!  

Idi na 24sata

Komentari 4

  • kung fu panda 09.01.2015.

    čija veš mašina?

  • vemaria 09.01.2015.

    što je pjesnik želio reći ne razumjem..

  • rvackaSprdnja 09.01.2015.

    Kakva glupost od članka

Komentiraj...
Vidi sve komentare