To je to što me zanima!

Za vrijeme izolacije porasla kupnja nakita, posebno ogrlica

Zoom sastanci popularizirali su nakit, stoga online dućani javljaju da je skočila prodaja naušnica i ogrlica, koji će svakoj majici dati poseban štih, a posebnu pažnju kupcima je privukao nakit u jarkim tonovima
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Promjene u šopingiranju: Hoće li Gen Z "ubiti" tzv brzu modu?

I dok su cipele i hlače bile u drugom planu, nakit se istaknuo kao odličan modni moment koji, uz minimalni napor, mijenja kombinaciju. Kad je riječ o dizajnu nakita, online adrese su imale veću potražnju za kreacijama u tonovima duge, kao i drugim pozitivnim, kolorističkim varijantama. Naime, zna se da boje podižu raspoloženje, a osim toga, lice uz neki nakit, na zaslonu izgleda bolje i upečatljivo.

POGLEDAJTE VIDEO: Ekološki nakit

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Osnivačica online shopa s nakitom "Last Line" Shelley Sanders, istaknula je da su kupci više nego prije kupovali njihove "sretnije" kreacije, u duginim bojama i raznim simpatičnim motivima.

LAGANA KAO PERCE 10 top ljetnih suknji: Fluidne kreacije sada i u boji sladoleda

- Primijetili smo porast naših sretnijih, svjetlijih komada. Izuzetno su popularne postale kreacije u tonovima duge, više nego inače, a od igru hit motiva definitivno vode cvijeće i srca - komentirala je Sanders za Yahoo Life.

NEOBIČAN UKRAS Chic nakit u doba korone: Mala zlatna rola toaletnog papira...

Podigla se i prodaja dragocjenog nakita, objavio je online shop Moda Operandi, ističući kako su upravo statement komadi privukli kupce u valu pandemija i Zoom sastanaka.

U svom istraživanju, Moda Operandi otkrila je da fini nakit predstavlja "investicijsku" kategoriju koja zadržava dugoročnu vrijednost, stoga ljudi kupuju skupi nakit, čak i usred nesigurnih vremena.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Promjene u šopingiranju: Hoće li Gen Z "ubiti" tzv brzu modu?

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare