Često se glas malih i srednjih poduzetnika koji čine temelj lokalnih zajednica u kojima posluju, ne čuje dovoljno daleko. Neki od njih, uz posao koji nerijetko zahtijeva i prekovremene sate, stalna ulaganja i brojna odricanja, ulažu i dodatno vrijeme i trud za razvoj svoje zajednice. Takvi se poduzetnici možda kriju upravo u frizerskom salonu koji posjećujete, pekarnici u kojoj kupujete svoj omiljeni kruh, možda i u nekoj manjoj tvrtki čije je sjedište upravo u vašem susjedstvu.
Kako bi pomogao da inspirativne priče poduzetnika ugledaju svjetlo dana i potaknuo ih da nastave sjajiti u svojoj zajednici, METRO je pokrenuo natječaj Zvijezda zajednice. Svoju inspirativnu priču o tome kako pomaže u razvoju svoje zajednice, mogli su prijaviti mali i srednji poduzetnici koji prepoznaju potrebe zajednice i spremni su, uz svoj posao, uložiti vrijeme i dodatan trud kako bi pomogao njenom razvoju.
METRO više od pola stoljeća nastoji unaprijediti poslovanje poduzetnika, od pekara i fizerskih salona do restorana i hotela, a potragom za drugom Zvijezdom zajednice želio je doprinijeti stvaranju i osnaživanju zajednice malih i srednjih poduzetnika koji čine temelj lokalnih zajednica u kojima posluju. Tijekom trajanja natječaja, građani su na internetskoj stranici METRO-a mogli glasati za najinspirativnije priče poduzetnika, a deset najbolje ocijenjenih priča ušlo je u finale. Pobjednika, kojeg će izabrati stručni žiri u kojem se nalazi i prošlogodišnji pobjednik, predsjednik Uprave METRO Cash&Carry-ja u Hrvatskoj te predsjednik Uprave 24 sata, bit će poznat na jesen. A do tada...
Treba li vam dnevna doza inspiracije i pozitivnih priča ljudi koji malim koracima doprinose velikim promjenama na bolje u društvu, otiđite na internetsku stranicu METRO-a. Tko zna, možda i vas nadahne da promičete pozitivan duh zajedništva i budete nečija zvijezda...