To je to što me zanima!

Elementarnim znanjima o društvenim mrežama do više kupaca

Obrtnici su duša svakoga grada koji svoje usluge moraju nuditi i preko interneta kako bi što uspješnije poslovali
Vidi originalni članak

Jedna od najdugovječnijih tradicionalnih radnji klobučarska je trgovina u centru Zagreba. Cahun šeširi uspješno odolijevaju svim vremenima i vjerno prate trendove. Kako su ženski šeširi ponovno hit među mlađom ženskom publikom, tako vas Cahunova jesensko-zimska kolekcija neće ostaviti ravnodušnim. Premda cjenovno više rangirani, komadi su to koji imaju doživotno jamstvo. I cipele kod Nataše Trinajstić - Postolarski obrt Zvonimir - modeli kakvih se ne bi posramili ni vrhunski dizajneri, primjer su čiste ženske klasike koja se neće pronaći u brendiranim trgovinama. Još od davne 1862. godine posluje i Kartonaža Hudetz, koja izrađuje ambalaže, sve vrste kutija, mapa, diploma i tuljaka za diplome. Posebni su po tome što jedini u Hrvatskoj kvalitetno izrađuju okrugle kutije, popularne "flower boxove", za luksuzne zagrebačke cvjetne galerije. Tu su i brojni stolari, urari, zlatari, postolari, krojači, cvjećari, frizeri, kozmetičari... Obrtnici su duša svakoga grada i o njima ovisi kvaliteta života svakog sugrađanina. U Zagrebačkoj županiji registrirano je više od 17.500 obrta, koji su podijeljeni u 36 sekcija. Od obrta se, kaže Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb, može dobro živjeti.

- Oni su duša grada. Grad bez obrtnika ne postoji. S njima svi surađujemo na dnevnoj bazi jer nam svima trebaju frizeri, krojači, vodoinstalateri, keramičari - kaže Mirza Šabić i napominje da upravo i Obrtnička komora Zagreb svojim članovima svaki mjesec nudi razne pogodnosti. Prošle su godine u suradnji s Gradom Zagrebom i 24sata pokrenuli i Zagreb Crafts, središnju online platformu koja na jednome mjestu objedinjuje i nudi ono najbolje od tradicijskih i umjetničkih obrta Zagreba. Usmjerena je na promociju i očuvanje istinskih vrijednosti koje odlikuju obrtnička zanimanja. I ono što je najvažnije - preko Zagreb Craftsa, ističe Mirza Šabić, proizvodi se mogu i naručiti.

- Velika je razlika kad kupujete u velikom centru ili kod obrtnika. Obrtnici postaju prijatelji sa svojim klijentima i oni točno znaju što njima treba. No, iako imaju kvalitetne proizvode, često mnogi za njih ne znaju. Sada su druga vremena i nužno je da obrtnik zna kako provući kupce, odnosno da zna što napraviti da njegov proizvod bude 'vidljiv' svima. Tu je ključno elementarno znanje o internetu i društvenim mrežama jer danas se tako dolazi do klijenta - smatra Šabić i napominje kako su veliki pomak napravili Zagreb Craftsom, ali da svaki obrtnik dodatnim, digitalnim vještinama može privući još više ljudi.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare