To je to što me zanima!

Online kanali glavni su alati prodaje

Vlasnica brenda Lull smatra da je najvažnije postaviti strategiju oglašavanja i kreirati sadržaj koji će doprijeti do ciljane publike
Vidi originalni članak

Imoćanka Zrinka Kos (42) više od 17 godina radila je na menadžerskim pozicijama u tekstilnim kućama, a prošle se godine odvažila i pokrenula brend dekorativnoga kućanskog tekstila nazvan Lull.

- Volim upravljati svojim vremenom i svojim životom, volim raditi u pozitivnom i kreativnom ozračju. Ovo je oduvijek bila moja želja - priča Zrinka. Svom poslu želi dati osobni pečat. Osim toga želi raditi i proizvoditi u Hrvatskoj, a poslije se probiti i na druga tržišta. U svoju veliku ljubav s ukrasnim jastučićima i posteljinom uključila je i vanjske tvrtke, od kojih naručuje usluge šivanja, a sve njezine kolekcije šivane su od prirodnih materijala, pamuka i lana koje nabavlja u Italiji. Konačan proizvod pomogla joj je realizirati dizajnerica Ivana Zozoli Vargović. Cijeli posao promocije Zrinka je preuzela na sebe jer shvaća, kaže, koliko je to bitno.

- Sad kad je web aktualan, velik dio vremena radim na promociji, od PR-a do aktivnosti na društvenim mrežama te, naravno, na prodajnim aktivnostima. Odlučila sam se za online prodaju kao jednu od glavnih djelatnosti, tako da su mi online kanali oglašavanja primarni, pogotovo društvene mreže. Neću pretjerati ako kažem da su društvene mreže danas nezamjenjiv alat u internetskoj prodaji - priča Zrinka, koja smatra da je najvažnije je postaviti strategiju oglašavanja, kreirati sadržaj koji će doprijeti do ciljane publike te održavati komunikaciju s korisnicima. 

- Online kanali su nam glavni kanali prodaje, stoga smo odlučili izraditi i verziju web shopa na engleskom jeziku. Želja mi je u budućnosti da web bude destinacija za dizajnersku posteljinu na kojoj će se prodavati i drugi brendovi - zaključuje Zrinka.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare