To je to što me zanima!

Pratite tržišne trendove - bez toga nema uspjeha

Ivana Završki, vlasnica cvjećarnice "Marijan", smatra da je digitalizacija jako važna za svakog obrtnika
Vidi originalni članak

Svi koji žive oko Kvaternikova trga jako dobro znaju za cvjećarnicu "Marijan", jednu od najstarijih u tom dijelu Zagreba. Još 1970. godine na nagovor oca Nikole Vanjoreka, poznatog trgovca u veleprodaji cvijeća, sin Marijan je otvorio obrt. Uz njega je radila supruga Brankica. Sredinom 2016. godine njihova kći Ivana Završki preuzela je obiteljski posao.

To je bio logičan slijed jer, otkad znam za sebe, radim u cvjećarnici. Moji roditelji, iako su u mirovini, stalno mi pomažu. Jako volim ovaj posao i mislim da u životu ništa drugo niti ne bih mogla raditi - kaže Ivana i dodaje da je jako ponosna na obiteljsku priču. Ističe da se trudi zadržati u ponudi ono što su imali njezini roditelji, ali da je svjesna da je za posao jako važna i modernizacija poslovanja.

Da biste uspjeli danas, morate biti u skladu s tržišnim trendovima. Meni je jako drago kad mi netko e-mailom pošalje fotografiju aranžmana kakvog želi. Digitalizacija u poslovanju obrta danas je jako važna pa tako i ja polako radim po tom pitanju - govori.

Namjerava pokrenuti internetsku stranicu, komunikaciju na društvenim mrežama i pojačati stručnu edukaciju.

Svakom obrtniku to je još jedan dodatan posao. Ali bez toga u budućnosti će se teško moći opstati - zaključuje.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare