To je to što me zanima!

Promjene se ne treba bojati: od baby booma do generacije Z

Naši roditelji možda su zazirali od promjene koja nije ulijevala sigurnost, ali mi ju danas prihvaćamo kao dio naše svakodnevice, koja nam omogućuje da se lakše izrazimo i ostvarimo nova iskustva
Vidi originalni članak

Danas živimo u vremenu u kojem se sve oko nas mijenja iznimno brzo i sva ta silina promjena postala je novo normalno stanje u kojem imamo i sve više izbora i opcija - radilo se tu o najmanjim stvarima u našoj svakodnevici pa sve do velikih životnih odluka, poput promjene posla ili pak kupovine auta. 

Nekad smo tražili sigurnost

U takvim situacijama postaje očit onaj jaz između generacija o kojem često možemo čuti. Sigurno ste čuli za izraze baby boomers, generacija X a slijedom toga i sada vrlo popularni 'milenijalci' te skupina vrlo mladih pripadnika generacije Z.

Baby boomers su vaši roditelji, imaju još max desetak godina do mirovine (ako već nisu u mirovini) i najbitnije stvari su im sigurnost i niska količina rizika (u svemu!).

Vjerojatno ste s njima prošli slične razgovore kada je u pitanju bila ili promjena posla, mjesta stanovanja ili kupovina auta: Jesi li siguran u to? Je li baš tamo tako bolje? Možda bi bilo dobro da se još malo strpiš, nigdje nije sada lako…

Oni ipak dolaze iz potpuno drugih okolnosti i treba ih razumjeti. Za njih je bilo normalno i svi su bili naviknuti na to da će se zaposliti u određenoj kompaniji i u njoj s istim kolegama provesti cijeli radni život. Pola u najgorem slučaju, ako moraš promijeniti firmu iz nekog razloga. Godine su prolazile i ta generacija naših roditelja gledala je na sigurnost kao jednu od glavnih točaka – sigurnost posla, stana, auta... Nisu se trudili puno mijenjati jer je i to bila najsigurnija opcija. 

Vrijeme promjene

Kod današnjih generacija X i 'milenijalaca' (generacija Y) stvari se bitno mijenjaju i na scenu stupaju ljudi koji se okreću novim iskustvima, traže najbolje od najboljeg, a imaju i hrabrosti tražiti više i bolje, no najvažnije od svega to je generacija koja je odrastala s promjenama.

Možda su to ljudi koji žive u iznajmljenim stanovima, ali za to imaju i dobar razlog. Jer zašto bismo posjedovali stan, ako ćemo sutra promijeniti posao koji će nas odvesti u drugi dio grada ili čak u drugi grad, a o prijevoznim sredstvima da i ne govorimo. 

Generacija koja predvodi svijet

Činjenica je da su 'milenijalci' generacija koja se najbolje prilagođava promjenama. Od prihvaćanja novih tehnologija do života na društvenim mrežama, ovo je generacija koja je postala sinonim za upravljanje svim tim promjenama koje se odvijaju oko nas.

Upravo zbog toga što je ta generacija postala toliko fleksibilna, otvorena i znatiželjna, oni su predvodnici novog svijeta i sjajan primjer transformacije.

Tek stižu još veće promjene

No, sa sljedećom "generacijom Z", kako se nazivaju mladi rođeni uglavnom tijekom '90-ih ili još mlađi, stvari će se još više promijeniti. Ovo je mlada generacija, koja tek treba početi zarađivati i doći među potrošače, ali kod njih možemo vidjeti da su skloniji tražiti još više individualnosti u svemu što ih okružuje, odvažni su i hrabri. Generacija je to rođena s internetom u dlanu, koja sve želi prilagoditi i personalizirati.

Prihvaćaju sve oko sebe, nisu kritični već su generacija koja će biti go with the flow. Generacija koja će promijeniti naše razumijevanje konzumacije medija. 

Ta potreba za promjenom i individualnošću danas je izražena u gotovo svakom aspektu naših života. Jedan od glavnih razloga je i u tome što na taj način možemo lakše izraziti sebe – jer zašto bismo svi bili jednaki i uniformirani.

Boja kose, slušalica, dizajn našeg laptopa, sve su to detalji koji nam omogućuju da izrazimo sebe ili ostvarimo neku promjenu koja nam je potrebna. Generacija je to koja želi imati svoj posao ili auto, po svojim pravilima.

Izrazimo se na svaki način - pa i autom


Tako i naš automobil može odražavati osobnost vozača i uklopiti se u stil života, jer poznato je kako automobil nije samo automobil. U njemu smo dok idemo na posao ili se vozimo doma i želimo se opustiti, u njemu boravimo dok idemo van ili na odmor i svakako želimo da nam svaki taj trenutak bude pun zadovoljstva, a ne da nam je automobil samo prijevozno sredstvo.

Boja karoserije, zatamnjeni prozori, felge, vanjski ili unutarnji dodaci, tehnički dodaci poput automatskog paljenja svjetala...sve su to opcije koje nam danas pružaju takvu razinu komfora u kojoj vožnja nije samo vožnja već prolazi kroz duboku promjenu i postaje način da si svakim sjedanjem za volan pružate novo iskustvo.

Renault Clio osim odličnih tehničkih performansi i voznih karakteristika, omogućuje vozaču da izabere kakvo će biti njegovo jedinstveno iskustvo vožnje. Saznajte više na www.renault.hr

 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • krmetar 24.09.2016.

    Japanke

  • marmont 23.09.2016.

    Odlicno,kupit cu renault 4.

  • kaj buljiš 23.09.2016.

    Ja i dalje tražim sigurnost iznad svega. I na kraju, sjajna reklama za auto...

Komentiraj...
Vidi sve komentare