To je to što me zanima!

Zašto biste trebali razmisliti o korištenju Instagrama

Složili ste web-stranicu, na LinkedInu odajete profesionalan dojam, 24 sata dežurate na Facebooku i sve se s vašom digitalnom prisutnosti čini sjajno.
Vidi originalni članak

No hoće li oni primijetiti sav taj trud? Znate, svi smo mi na internetu isti: nestrpljivi da nešto saznamo i bez puno razmišljanja bježimo sa stranice ako trebamo pročitati plahtu teksta kako bismo pronašli neku informaciju.

Uzrečica da slika govori tisuću riječi ima i znanstvenu potvrdu: mozak procesira slike 60 tisuća puta brže nego tekst, 93 posto ukupne ljudske komunikacije odvija se vizualno, a 90 posto informacija naš mozak dobiva putem vida. Budući da govorimo o digitalnom svijetu, pogodili ste već, ciljamo na Instagram. Koji nije samo društvena mreža na kojoj ćete se pohvaliti divnim ručkom i slatkim kućnim ljubimcem, nego može biti i vrlo ozbiljan poslovni alat. Evo nekoliko takvih, poslovnih primjena za male tvrtke.

Predstavljanje svoje ponude

Instagram je digitalni izlog kakav samo možete poželjeti, tu stane sve ono što ne možete smjestiti u izlog svoje trgovine i papirnatu brošuru te ono što je ostalo zakopano u galeriji na web-stranici.  Instagramov sveprisutan i moćan sustav tagiranja pomoći će vam da svoju ponudu razvrstate i učinite pretraživom. Osobito je ovo značajno za male tvrtke koje nemaju novca za plaćene reklame, pa možda čak ni preopširnu web-stranicu. Instagram je svakako jeftinije rješenje, odličan za startupe koji imaju ograničen budžet za oglašavanje.

Testiranje proizvoda

Proizvode možete objaviti na Instagramu i dok su u fazi razvoja, kao svojevrsnu najavu, pa izazvati znatiželju i vjerojatno dobiti neki koristan savjet. Komentari mogućih korisnika dragocjen su izvor savjeta za male tvrtke koje si ne mogu priuštiti dugo i skupo testiranje svojih proizvoda, nego žele što prije izbaciti prototip da vide funkcionira li uopće koncept koji su osmislili i kako ga doživljava ciljana publika.

Brendiranje

Svaki brend ima svoju osobnost, koja mora biti ujednačena na svim digitalnim kanalima. Što i koga lajkate bez puno riječi pokazuje vašu osobnost, a isto vrijedi i za tvrtke. Instagram je odlično mjesto za promociju vrijednosti vaše tvrtke. Primjerice, objavljujete li fotografije svojih zaposlenika, poslat ćete poruku da o njima vodite računa, što mnogi kupci cijene ili im je čak jedan od kriterija pri odlučivanju o kupnji. Iako simbolična, njihova podrška u obliku dobrodušnog komentara mnogo će pomoći mladoj i neafirmiranoj tvrtki u gradnji reputacije.

Aktivacija korisnika

Na Instagramu možete pratiti korisnike koji su iskusni u vašem području, što će vam dati važne poslovne uvide, a postanjem relevantnog i zanimljivog sadržaja (koji nije nužno vezan uz vašu ponudu!) svi mogu vidjeti da ste stručni i upućeni u svom području. Pozornost možete privući i nagradnim igrama, zapratiti one koji prate vašu konkurenciju (jer su očito zainteresirani za istu industriju), kao i pronaći influencere, osobe koji u digitalnom svijetu u nekom području uživaju toliki ugled da mnogi slijede njihove preporuke. Kao mala tvrtka, njihovim angažiranjem možete brzo i efektno dobiti pozornost ciljane publike bez opsežnih i skupih klasičnih oglašivačkih kampanja.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare