To je to što me zanima!

5 pogrešaka koje mogu upropastiti vaš projekt

Poslovni dnevnik detektirao je 5 pogrešaka koje mogu upropastiti vaš poduzetnički projekt i donosi rješenja kako ih izbjeći
Vidi originalni članak

​1. Nepostojanje poslovnog plana
Ako se u poslovanju oslanjate samo na instinkt umjesto na poslovni plan, upast ćete u nevolje. Plan vam omogućava da se usredotočite na smjer u kojem je krenula vaša tvrtka i zašto… te koliko ste na tom putu uspješni.

2. Nepoznavanje tržišta
Promjene u željama vaših klijenata kao i proizvodi konkurenata mogu vas ostaviti na začelju kolone – osim ako doista upoznate svoje poslovne partnere i njihove sadašnje i buduće želje.

3. Raditi sve sam
Možda ste vi ključna osoba za sve, ali ne možete sve raditi sami. I umjereni početni uspjeh vas može preopteretiti ako ne zaposlite ljude i preraspodijelite dužnosti.

4. Zanemarivanje zaposlenika
Uspješno upravljanje i motiviranje zaposlenika jedan je od najvećih izazova. Veći broj zaposlenika znači i više ‘ljudskih’ problema. Ako ih se ne riješi, ti problemi mogu upropastiti produktivnost i smanjiti dobit.

5. Zanemarivanje brojki
Kao poduzetniku osnovni cilj vam je ostvariti dobit! U svakom trenutku trebate znati u kakvoj ste situaciji, te imati precizan i učinkovit sustav praćenja i analize ključnih podataka.

Osvježite svoje znanje i naučite nove vještine koje će osnažiti vaše poslovanje

Pogledajte proljetne edukativne programe Poslovnog dnevnika

Poslovni dnevnik, već deset godina s vama, najjači poslovni medij u Hrvatskoj.

Dodatne informacije dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

PRIJAVE U TIJEKU!

1. Travnja 2016. „Kako osigurati dugoročan rast i razvoj“

Analiza trendova globalne i lokalne ekonomije, izrada strateške mape i odabir ključnih aktivnosti koje su pokretači za ostvarenje planiranih ciljeva. Uspješan menadžer razmišlja unaprijed. Ne preživljavaju ni najjači niti najpametniji, nego oni koji su sposobni mijenjati se.

 

6. travnja 2016. "Kako pokrenuti svoj vlastiti posao i koji pravni oblik odabrati?"

Želite pokrenuti svoj vlastiti posao prva stvar koju trebate učiniti je odabrati pravni oblik za svoje poslovanje. Najčešće se izbor svodi na tvrtku (d.o.o. ili j.d.o.o.) ili obrt, iako postoje još neki manje poznati načini obavljanja djelatnosti. Koje su razlike a koje su prednosti svakog pravnog oblika.

 

7. travnja 2016. "Investicije, planiranje i realizacija materijalnih i nematerijalnih ulaganja"

Kako poslovni problem pretvoriti u izazov i uspjeh pomoću inovacije i ulaganja. Trening usmjeren na vježbu i  dijalog neophodan za svakog uspješnog menadžera na kojem će se polaznici upoznati sa planiranjem i realizacijom ulaganja, procjenom rizika, rentabilnosti, likvidnosti, razdobljem povrata...

 

12. travnja 2016. "Umijeće rada s gostima u ugostiteljstvu i turizmu"

Koje su to vještine i principi komunikacije i rada s gostima koji će donijeti dodatnu vrijednost vašem poslovanju. Koliko osoban aspekt doprinosi povećanju profita. Unaprijedite svoju komunikaciju s gostima u situacijama prigovora i reklamacija.

 

14. travnja 2016.  "Preživjeti marketing u Hrvatskoj: Marketing poslije krize?"

Trening za marketingaše i komunikacijske stručnjake. Na primjerima iz prakse dubinski ćete upoznati 4 najčešća problema u marketingu danas. Content marketing u teoriji i praksi.  Case studies uspješnih marketinških kampanja. Egzekucija u situaciji s minimalnim budžetom. I još puno više..

 

15. travnja 2016. "Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za ulaganja u povećanje kvalitete i dodatne ponude HOTELA"

Namijenjen je malim i srednjim poduzetnicima kako bi se potaknule  investicije u početna ulaganja vezana s izgradnjom novih, proširenjem kapaciteta i/ili povećanjem kvalitete postojećih hotela koji će po završetku investicije ispuniti minimalne uvjete i uvjete za kategoriju 3, 4 ili 5 zvjezdice.

 

18. travnja 2016. "Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga?"

Donositi odluke je izuzetno teško i zahtjevno. Zadatak kontrolera je pomoći menadžmentu u donošenju odluka. Kako kontrolori izrađuju smislene i lako čitljive izvještaje za menadžment, kako menadžment na temelju izvještaja donosi odluke saznati ćemo na edukaciji.

 

20.travnja 2016. "NLP vještine leadershipa "

Želite uspješno voditi sebe, upravljati vlastitim ciljevima, želite biti lideri i voditi svoj tim do vrhunskih rezultata, motivirati i potaknuti na akciju, dođite na trening koji će vam dati vještine kojima ćete postići zavidne poslovne rezultate.

 

4. svibnja 2016. "Konstruktivno rješavanje sukoba u timu"

Naučite učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu. Kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju. Poboljšajte suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje.

 

9. svibnja 2016. „Bilanca u malom prstu“ 

Vlasnici i direktori malih, ali i većih poduzeća, nefinancijskog usmjerenja često financije i računovodstvo doživljavaju kao komplicirane i nesavladive. Upravo tome služi i ovaj seminar. Svladajte osnove na primjerima i vježbama iz prakse bez nepotrebe teorije.

 

13. svibnja 2016. " EU fondovi - Potpore za ulaganja u Inovacije novoosnovanih MSP"

Cilj natječaja: Razvoj novoosnovanih poduzeća i uspješan prijenos inovativnih ideja novoosnovanih poduzetnika u tržišno uspješne poslovne poduhvate i stvaranje novih inovativno orijentiranih poduzeća s potencijalom rasta i izvoza, s naglaskom na komercijalizaciju proizvoda i usluga

 

26. svibnja 2016. "Tajne financijskih izvještaja"

Trgovanje informacijama, budućnost. Poznavanje podataka i informacija iz računovodstvenih evidencija, standardnih i menadžerskih financijskih izvješća, njihovo očitavanje i vrednovanje omogućiti će vam uspješno upravljanje poduzećem.

 

3. lipnja 2016. "Naučite tajne prodaje - Prodajne vještine"

Ciljevi seminara: Postići i premašiti prodajne ciljeve i povećati lojalnost korisnika. Unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljati prigovorima te povećati zadovoljstvo kupaca.

 

8. lipnja 2016. "Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom"

Nakon ovog seminara naučit ćete zašto je delegiranje zadataka korisno za Vas i Vaš tim, kako bi Vam ostalo više vremena za strateško upravljanje i razvoj svojih zaposlenika.

Idi na 24sata