To je to što me zanima!

Amerikanci došli u MORH da objasne probleme s avionima

Početkom 2018. na sastanak u MORH sa generalom Šundovom stigla je delegacija velepopslanstva SAD-a kako bi predstavili sadržaj non-papera i to zbog šutnje hrvatskih institucija koje su dobile dokument tjedan prije
Vidi originalni članak

Najnovije informacije u trakavici oko kupnje izraelskih vojnih aivona pokazuju i da je vojni vrh bio upoznat sa sadržajem američkog non-papera. 

KAŽU DA NISU ODGOVORNI Dobili su mail: MORH je znao da neće biti ništa od aviona?

Kako piše Jutarnji list, početkom prošle godine na sastanak u MORH sa generalom Mirkom Šundovom stigla je delegacija američkog velepopslanstva kako bi predstavili sadržaj non-papera i to zbog šutnje hrvatskih institucija koje su dokument dobile tjedan dana ranije. Kako se navodi, dokument je poslan u Ured predsjednice i pomoćniku ministra Petru Mihatovu. No bez obzira na taj sastanak, Vlada je dva mjeseca kasnije odlučila izabrati izraelske avione. 

POSLALI PISMO U PROSINCU Lockheed Martin: 'Veselimo se vašem ulasku u F-16 obitelj'

Iz MORH-a nisu opovrgnuli taj konkretni sastanak, već su samo rekli  “Sastanci sa strateškim partnerom Republike Hrvatske, Sjedinjenim Američkim Državama, održavaju se redovito u sklopu bilateralne obrambene suradnje. Ističemo da je tijekom postupka bilo međusobne komunikacije i brojnih sastanaka sa strateškim partnerima. Naravno da je na tim sastancima, među ostalim, aktualizirana i tema izdavanja TPT-a kao značajnog dokumenta. Zbog odgovornosti prema tako značajnom projektu, odradili smo brojne dodatne konzultacije i s američkom i izraelskom stranom”.

Idi na 24sata

Komentari 105

  • liliana 21.01.2019.

    Ja neznam tko je tu lud.Nakon toliko upozorenja oni i dalje kupuju avione od Izraela.Zašto kako jesu li toliko nesposobni da shvate ili je nešto drugo posrijedi.

  • liliana 20.01.2019.

    Na kraju če nama Amerikanci pomoći kao i uvijek.Ne bojim se.

  • UNPROFOR 20.01.2019.

    Djete razumije , šta su tvornićke specifikacije računane po nacrtima , koje ima proizvođač a to su G-D i L-M te je po njihovim izraćunima struktura te dob aviona limitirana na ajmo kazati 10.000sati letenja. Ako pak netko stavi na takvu strukturu za 20% jaće motore i vozi avion u brzinama , koje proizvođač nikad nije ni računao a avion je industrijsko i intelektualno vlasništvo proizvođaća , samo tiidio mogu misliti , da će oni dozvoliti , da se to prodaje naprijed , sa njihovim certifikatima , jer bez certifikata proizvođaća - vi to nazivate TPT - , nijedna ljetelica ne može u zrak ! Izrael je preinakama izgubio certifikat , ali oni su sami sebi dozvolili letenje . Problem je jedino u tome , jer je RH u NATO-u i mora imati certificirano naoružanje ! Nije problem u avioniki - upravljaćko-borbenom djelu , nego u eksploataciji sa prejakim motorima . TPT je pak papir Države za promet naoružanjem proizvedenim kod njih . USA štiti intelektualno i industrijsko vlasništvo koje je zakonski uređeno na Zapadu !

Komentiraj...
Vidi sve komentare