To je to što me zanima!

Besplatna telefonska linija za savjetovanje potrošača

Znate li koja su prava potrošača? Što trebate učiniti ako Vam trgovac ne uvaži reklamaciju? Znate li da možete raskinuti ugovor sklopljen putem interneta?
Vidi originalni članak

Znate li koja su Vaša potrošačka prava? Što prvo trebate učiniti ako Vam trgovac nije uvažio reklamaciju? Znate li da možete raskinuti ugovor sklopljen putem interneta, ne navodeći za to razlog, u roku od sedam radnih dana? Znate li da možete podnijeti pisani prigovor trgovcu koji ne poštuje Vaša potrošačka prava?

Odgovor na ova i slična pitanja možete zatražiti putem besplatnog telefona na broj 0800-400-408, svakog utorka i četvrtka, od 10 do 12 sati ili poslati svoj upit elektronskim putem.

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva je 1. prosinca 2010. godine uspostavilo besplatnu telefonsku liniju za savjetovanje potrošača, u cilju informiranja i educiranja potrošača o njihovim potrošačkim pravima te pružanja savjeta potrošačima na koji će način riješiti problem koji je nastao prilikom kupnje robe ili usluge.

Također, svoj savjet možete zatražiti svaki dan od 8-16 sati i u savjetovalištu za zaštitu potrošača u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Puli, kao i online putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača.

Više informacija o pravima potrošača, opasnim proizvodima na tržištu kao i o svemu što je vezano uz područje zaštite potrošača, potražite na stranicama Ministarstva gospodarstva rada i poduzetništva - Odjela za zaštitu potrošača koje smo pripremili za Vas, da bi kao potrošač mogli zaštititi svoja prava.   http://potrosac.mingorp.hr

Idi na 24sata