To je to što me zanima!

Čudom preživjeli oluju: 'Nismo mogli vjerovati kad smo vidjeli da pokušava sam izaći iz krana'

Kran se urušio dok je radnik bio u kabini na visini od 20 metara, ženi u vožnji je na auto palo stablo, radnici su bili na skelama katedrale
Vidi originalni članak

Ovako nešto nitko nije očekivao. U nekoliko sekundi nebo se zacrnilo, a kolege koji su bili na kranu više nisu mogli dolje. Vjetar je kranove, koji teže više od 30 tona, okretao kao od šale. Mi smo taman krenuli kući, kad se sve to počelo događati. U šoku smo gledali kako jedan kran pada, ispričao nam je građevinski radnik čiji je 36-godišnji kolega preživio pad krana s 20 metara visine. Naime, indijski državljanin (36) našao se u kabini krana u Ulici baruna Filipovića kad je nezapamćena oluja pogodila Zagreb, a samim čudom je pretrpio samo višestruki prijelom ruke.

- Kolege su odmah potrčale prema njemu. Mislili smo da se nije izvukao. Nisu mogli vjerovati kad su ga vidjeli kako pokušava izaći iz kabine. To je bilo pravo čudo. Ruka mu je bila smrskana, a imao je i lakšu ozljedu glave. Bio je potpuno izbezumljen. U šoku je hodao uokolo, svi su ga smirivali do dolaska pomoći. Ovo je čista sreća u nesreći - ispričao je radnik.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Kako kaže, nevjerojatno je da u trenutku pada krana nije bilo auta ili pješaka na tom dijelu jer je ondje u to vrijeme jako gust promet, a pješaci stalno prolaze stazom uz gradilište. "Ruka" dizalice radniku je spasila život jer je ona prva pala, a kabina u kojoj je on sjedio pala je na nju. Unesrećeni Indijac hospitaliziran je u KB-u Sveti Duh, a ondje ga je posjetio i ministar zdravstva Vili Beroš.

- Bio sam na kranu kad je bila oluja, na nekih 42 metra. Vidimo sam oluju, ali nisam se spustio dolje prije nje iako sam imao vremena za to. Pošto mi je kran dobar i znam da je osiguran kako se i treba osigurati, obložen je s dovoljno betona, tako da sam bio siguran. Naleti vjetra bi trebali biti veći od 300 kilometara na sat da ga sruši - ispričao je Zagrepčanin koji je također u trenutku razornog vjetra bio na kranu.

Iako mu treba 40 sekundi da siđe s krana, procijenio je da je sigurnije ostati u njemu i pričekati nekoliko minuta da se vrijeme stabilizira.

- Do mene su bila još četiri krana i svi smo ostali gore. Iako se često susrećemo s olujama dok radimo, moram reći kako nikad nije bilo tako. Ženi sam rekao da sam sišao prije nego što je oluja snažno počela, nisam htio da bude isprepadana - rekao je "kranist".

Svoje svjedočanstvo prepričao je i Armano koji je u trenutku oluje bio na skeli na zagrebačkoj katedrali na 70 metara visine.

- Vidio sam da će nevrijeme i počeli smo se spuštati vanjskim liftom. Bilo je materijala po skeli koji bi mogao pasti sa skele pa smo zaustavili lift i išli to skloniti kako ne bi palo nekome na glavu - rekao je te dodao kako je s kolegama ušao u katedralu i stepenicama se spustio.

Mlađoj ženi iz Slavonskog Broda veliko stablo palo je na haubu auta na Aveniji Dubrovnik u Zagrebu. Slučajni prolaznici pomogli su joj da izađe iz automobila.

- U šoku sam. Bila sam u vožnji, a onda je golemo drvo palo na moj auto. Ne znam ni kako se sve izdogađalo. Trebalo mi je nekoliko trenutaka da se priberem i izađem iz auta. Kad sam dignula pogled, ljudi su već bili oko mene. Ne znam što bih rekla. Da sam bila sekundu brža, vjerojatno bi drvo završilo meni na glavi. Sretna sam što sam prošla bez ozljeda - ispričala je uplakana žena.

Prolaznici su joj pomogli da se pribere i donijeli joj vode iz obližnjeg kafića.

- Sve je dobro prošlo. Nemoj plakati. Živa si i zdrava, to je najbitnije. Moglo je biti puno gore. Samo se smiri i razmišljaj pozitivno. Auto se lako popravi, bitno da je glava čitava - govorili su joj ljudi dok su je tješili. 

Idi na 24sata

Komentari 19

  • japtojeto 21.07.2023.

    NIje nitko smjestio INdijcu , on je najvjerovatnije zakočio tj blokirao kran koji se nije mogao prilagođavati i vrtiti kako vjetar puše . Kranovi se oblokiraju baš zbog svih tih vrtnji usljed vjetra . Znači gornji dio mora na kraju smjene biti bez tereta i mora biti odblokiran. Blokira se kada se spušta teret da ne ide lijevo desno kod naleta

  • Darac Komarac 21.07.2023.

    Ovi indijci su neuništivi. Da ga proguta krokodil, isplivao bi nakon pol sata sa krokodilom oko vrata.

  • 20.07.2023.

    Od sudbine se ne može pobjeći.

Komentiraj...
Vidi sve komentare