To je to što me zanima!

Ekonomist: Gašenje rafinerije Sisak je najlogičnije rješenje

Goran Šaravanja, glavni ekonomist INA-e je rekao da je rafinerijski biznis neisplativ te tvrdi da je INA na njemu prošle godine izgubila čak 1,25 milijarde kuna
Vidi originalni članak

Uprava INA-e bi u srijedu na sjednici trebala odlučiti o tome hoće li ili ne biti zatvorena rafinerija u Sisku. Goran Šaravanja, glavni ekonomist INA-e rekao je u ponedjeljak za Hrvatski radio da svi ekonomski pokazatelji upućuju na to da je gašenje rafinerije najlogičniji potez. 

Naglasio je da je rafinerijski biznis neisplativ te tvrdi da je INA na njemu prošle godine izgubila 1,25 milijarde kuna. Šaravanja kaže kako rafinerije proizvode gubitke u prvom redu zbog pada potražnje, a i zbog tehnološkog razvoja u SAD-u, a američke tvrtke preuzimaju europsko tržište. 

'Apsurdne su tvrdnje da se namjerno uništava poslovanje INA-e'

Kaže i da su tvrdnje da se namjerno uništava poslovanje INA-e apsurdne jer tako nešto ne bi bilo nikada u interesu privatnog investitora pa tako ni MOL-a. 

Eventualno zatvaranje rafinerije u Sisku vjerojatno će dodatno uzdrmati odnos Vlade i MOL-a. MOL se naime bio obvezao 2003. godine da će investirati u rafinerije i povećati kapacitete no dogodilo se suprotno. U sindikatu INAŠ tvrde da bi zatvaranje sisačke rafinerije bila katastrofalna odluka. U rafineriji radi oko 800 ljudi, a uz njezino su poslovanje vezani i mnogi dobavljači. 

Idi na 24sata

Komentari 104

  • jozabroz 24.09.2014.

    ma neeee, pa "spasitelj" radnika drug vrdoljak i ekipa to nece nikako dopustit..)))))) oni ce to samo ubrzat..))))

  • tomy1511 23.09.2014.

    A odakle nafta i ostala goriva na našim benzinskim pumpama? Što je i to strana roba, što se to ne radi u našim rafinerijama koja je ranije imala posla kad je svaka deseta kuća imala auto, a danas nemaju za koga proizvodit jer svaka kuća ima po dva auta. Otprilike se favoriziraju uvoznički lobiji na uštrb domaćih proizvođača. usput to odgovara i Mađarima da oni povećaju svoju proizvodnju i plasman u izvoz, a nama je eto najbolje ugasit i taj pogon i uvozit goriva jerbo se to nama ne isplati. Bože dragi neke bi pojedince trebalo da ne kažem što na trgu Bana Jelačića.

  • Šarlota 23.09.2014.

    Baš me zanima što je glavni ekonomist Ine Goran Šaravanja papao kao mali, kad je narastao ovako velik i pametan?

Komentiraj...
Vidi sve komentare