To je to što me zanima!

Incident: Kondukter zbog devet kn zaustavio vlak kod Brdovca

U vlaku na relaciji Zagreb - Harmica Josip je kondukteru dao novčanicu od 100 kuna kako bi kupio kartu koja košta devet kuna. Pritom je napomenuo da mu je to zadnji novac u džepu...
Vidi originalni članak

Meni je zaista žao zbog cijele te priče, u kojoj sam se vrlo loše osjećao. Imao sam zadnjih 100 kuna i nisam ih mogao ostaviti kondukteru jer nisam imao ni lipe u džepu.

A novac sam trebao i idući dan kako bih mogao ići na posao, priznao nam je Josip Skender (46), putnik iz vlaka 8052 zbog kojeg su se u srijedu poslijepodne mnogi putnici obrušili na Hrvatske željeznice.

U vlaku na relaciji Zagreb - Harmica Josip je kondukteru dao novčanicu od 100 kuna kako bi kupio kartu koja košta devet kuna. Pritom je napomenuo da mu je to zadnji novac u džepu. Kondukter je rekao kako nema novca za ostatak te je čovjeku napisao potvrdu za podizanje ostatka na blagajni željezničke postaje. Josip mu je bez riječi iz džepa uzeo svoj novac, a kondukter je pozvao policiju i na postaji Brdovec zaustavio vlak. Josip je mirno stajao u kutu i čekao dolazak policije.

- Kako vas nije sramota! Četrdeset minuta zadržavate promet, zovete policiju i gnjavite ovog mirnog i nedužnog čovjeka zato što vi nemate za vratiti sitan novac - ogorčeno su putnici govorili kondukteru. Snimka se ubrzo našla i na Facebooku i užarila društvene mreže. Putnici u vlaku svjedoče kako su i sami nudili da čovjeku plate kartu, no kondukter to nije dopustio.

- Čovjeku je bilo neugodno kad smo mu htjeli platiti kartu. Ma sram vas bilo, HŽ, i vaše famozne konduktere! Za tih par kuna - ogorčeno kaže jedna putnica.

Nabrajajući loša iskustva s kondukterima na koja su nailazili tijekom putovanja, Josipa su branili i pred policijom.

- Čovjek konduktera nije ni uštipnuo, samo mu je iz džepa uzeo svoj zadnji novac. Napišite u izvještaju da ste zbog gluposti došli - govorili su razjareni putnici policajcu u civilu koji je došao na očevid.

Odbili su otići na drugi vlak i do kraja su ostali uz Josipa.

- Najviše mi je žao ljudi koji su bili prisiljeni čekati - kaže Josip.

HŽ Putnički prijevoz ispričao se putnicima zbog kašenjenja i situacije u kojoj su se zatekli. Također navode da su potvrde za povrat novca propisana procedura.

- S obzirom da je u vlaku došlo do remećenja unutarnjeg reda, kondukter je zatražio pomoć policije. Apeliramo da putnici za kupnju karte u vlaku pripreme sitan novac. Zbog jednostavnosti smo uveli i kupnju e-karte, a uskoro ćemo uvesti i kartomate na većim kolodvorima - odgovorili su iz HŽ-a.

Video pogledajte OVDJE

Idi na 24sata

Komentari 208

  • miky* m 16.09.2016.

    Ako naplačuješ i radiš s novcem(gotovinom) onda moraš imati polog iz kojeg uzvračaš,malo ljudi na vlaku direkt kupuje kartu.Kod svake kupovine trgovac mora imati za uzvratiti novac ,on je u ovom slučaju bio i kondukter i trgovac jer je prodavao kartu.Jednostavno.

  • Nisan te tila 16.09.2016.

    Najdraže mi je kad se nakon nekih incidenata Uprava ispričava svima i onda misle da su time sve riješili. I da su, na koncu, u pravu.

  • ružoman 16.09.2016.

    Tako to uvjek bude isprike a obican covjek mora sutjeti, eee nek meni takav dođe pa da je direktor cijelog HŽ-ea, svaka cast putnicima sto su svi ostali složni i nisu napustili napadnutog nek malo uhljebi osjete šaku naroda

Komentiraj...
Vidi sve komentare