To je to što me zanima!

Jana je drugu godinu zaredom najsnažniji brend u Hrvatskoj

U istraživanju agencije Valicon, koje su proveli za 2015. godinu, stoji da je Jana zauzela prvo mjesto najsnažnijih brendova u Hrvatskoj, i to drugu godinu zaredom
Vidi originalni članak

Jana je potrošače osvojila porukama na bocama kojima ih potiče i inspirira na pozitivne promjene te svojim humanitarnim programom, utvrdila je agencija Valicon.

U njihovu istraživanju koje su proveli za 2015. godinu stoji da je Jana zauzela prvo mjesto najsnažnijih brendova u Hrvatskoj, i to drugu godinu zaredom. Objasnili su kako je kriza trajala dovoljno dugo da potrošači počnu mijenjati svoje navike, ali da se Jane rijetko tko odrekao. Slažu se da je Jana svojom kampanjom “Voda s porukom” pokazala kako dobra ideja, uz pažljivo osmišljenu strategiju i njezinu kvalitetnu provedbu uz zaokruženu komunikaciju, postiže dojmljive rezultate. Upravo zato je posve zasluženo postala nezaobilazan brend koji svojom kvalitetom i komunikacijom zauzima vodeća mjesta u istraživanjima i po ocjenama potrošača.

Istodobno, prema podacima Nielsena, vrijednosni udio Jane na hrvatskom tržištu je 83,1%*.

Jana je uvjerljivo najmlađi brend na ljestvici snage brendova te je impresivan njezin rezultat u Hrvatskoj. Jedan od razloga za to je i humanitarni program vidljiv na Janinoj internetskoj stranici. Posjetom se mogu donirati virtualne kapljice za aktualni humanitarni projekt te na taj način pomoći udrugama i neprofitnim organizacijama.     

Idi na 24sata

Komentari 20

  • reptil69 27.05.2016.

    osnuješ jdoo(onaj hebeni) za jedan dan i već sutra možeš početi proizvoditi i prodavati gazirane sokove. (pranje boca u lavoru, praškovi bilo kojeg okusa iz italije, co2 iz boce za varenje). nečete postići cijenu veću od 1 kn/l -u maloprodaji s pdv 2.50 kn. e a probajte prodavat običnu vodu, e ne može , stotine dozvola, koncesija, bla bla, čak i veliki igrači ne mogu do koncesije po 6-7 god. sve jasno! zato je istina - jana ima poruku NE petljajte se gdje vam nije mjesto

  • Čobo 27.05.2016.

    jana nikad neće biti najsnažniji brend u hrvatskoj, eventualno može biti najsnažniji hrvatski brend, a te dvije titule su različite kao nebo i zemlja.. više me ne interesira ništa, mogu samo reći da je valicon klošarska agencija, a tebi todoriću želim da postaneš cvjećar kao što i jesi (ak me razumijete)

  • Nemo22 27.05.2016.

    Tuđman najveći lopov.Imao je 48 sastanaka....i opet se nije "mogao" dogovoriti.....

Komentiraj...
Vidi sve komentare