To je to što me zanima!

Jedva se zaustavio: Grdosija od 90 tona samljela je automobile

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Transportni kamion je projurio pokraj pješačkog prijelaza i stao tik kraj obiteljske kuće u porečkom naselju Špadići. Pretpostavlja se da su se kočnice pokvarile
Vidi originalni članak

Parkirali smo kamion s radnim strojem na uzbrdici s povučenom ručnom i čekali da postavimo rotaciju za pratnju na dva naša vozila. Čim smo okrenuli kamion, u kojem nije bilo vozača, najednom je sam krenuo, prepričava nam Ivica (38), vozač 50 tona teške fereze koja je bila na labudici kamiona koji se oteo kontroli.

Golemi transportni kamion s labudicom u ponedjeljak je u porečkom naselju Špadići polomio sve pred sobom, a zaustavio se tek kad je sletio s ceste. Tragedija je izbjegnuta samo pukom srećom jer je grdosija prošla tik uz pješački prijelaz , desetak metara od ulaza u jednu obiteljsku kuću s cvjećarnicom. Ozlijeđenih nije bilo, a veliku materijalnu štetu odredit će nakon što završi istraga.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Zgazio nam je jedno vozilo, pa drugo. Probio je sve i, evo, zaustavio se na kraju tu. Hvala Bogu da nitko u tom trenutku nije naišao. Svi bi izginuli. Samo je sreća da nikoga nije bilo na cesti, jer tu je uvijek gužva da se teško može i proći - govori nam Ivica i dodaje kako ovakvu nesreću nije nikad vidio u životu.

A sudeći po reakcijama slučajnih prolaznika i drugih vozača, ni oni nisu svjedočili nečemu takvome.

Hajrudin Merdanović/24sata

- Kamionu su najvjerojatnije otkazale kočnice. To je sigurno mehanički kvar te se takve i slične nesreće mogu svakome dogoditi i tu nikoga ne treba kriviti. Drugo je kad čovjek pijan sjedne za volan i skrivi nesreću za razliku od ovog nehotičnog slučaja. Nasreću, sve je prošlo tako da nitko nije ozlijeđen - govori naš čitatelj Korado Zorko koji se vozio cestom.

Je li vozač zaboravio podignuti ručnu kočnicu ili je uzrok neki drugi tehnički kvar na kočionom sustavu, utvrdit će policijska istraga.

Potpuno šokiran i utučen vozač kamiona vinkovačke tvrtke AMM, kojega smo zatekli nedaleko od mjesta nesreće, nije želio razgovarati o kršu i lomu tražeći razumijevanje.

I smrskana vozila koja služe za pratnju ovakvih transporta u vlasništvu su iste tvrtke koja u Poreču izvodi radove na gradnji sustava odvodnje. Zbog kamiona koji se prepriječio na frekventnoj prometnici policajci su morali preusmjeravati vozače na okolne ulice.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Idi na 24sata

Komentari 87

  • 22.07.2015.

    Niste mogli građevinske radove raditi prije turističke sezone?

  • D500 22.07.2015.

    Ovim vozačima nije lako, sam otac mi je jedan od njih i nemora značit da je ovaj kriv. Pa pogledajte na kakvu kramu od kamiona su oni natovarili ovu frezu od 50 tona. I novi kamion bi možda popustio a kamoli ova olupina stara 20 godina. Po meni je kriva firma koja je ovakav kamion poslala za ovakav teret. Kad se baviš ovakvim poslom onda u kamione treba i ulagat i treba svako nekoliko godina kupovat nove ili ih redovito servisirati ali doslovno servisirati a ne servis kućne radinosti!

  • zgbuco 22.07.2015.

    kada se dogodi neka nezgoda ili nesreća u prometu, najbolja vijest je uvijek ona da nema stradalih. Jedino kaj me smeta kod vas koji pišete o tome, je da nemate pojma kaj pišete. U puno novinskih članaka je napisano "teretni kamion" ili kao šte ste sad napisali "transportni kamion". Pojam "kamion" je skraćeni i uobičajeni naziv za "teretno motorno vozilo". Smiješno je kad napišete "teretni kamion", jer po tom vašem pravopisu i logici onda na našim cestama postoje i neki drugi, kao možda npr. "putnički kamion" ili možda još neki za koji nemamo pojma. U ovom konkretnom slučaju radi se o teretnom motornom vozilu ili kamionu sa poluprikolicom za prijevoz specijalnih tereta, tzv."labudicom". U članku vam piše da su okrenuli kamion bez vozača, pa me zanima kako se izvodi takav postupak. I na kraju, današnji kamioni u sistemu za kočenje koriste komprimirani zrak, pa po pretpostavci da je došlo do kvara, kočnice bi vjerojatno blokirale i kamion de ne sa mjesta mrdnuo. Ovdje se može raditi o nepažnji da ručna kočnica nije bila "povučena" ili jednostavno ovo vozilo nije imalo tehničke mogućnosti da podnese ovakav teret, pa je zakon fizike učinio svoje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare