To je to što me zanima!

Pročitajte kako pametnom idejom doći do uspjeha

Kako pametnom idejom doći do uspjeha otkrio nam je Igor Strejček, direktor direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci
Vidi originalni članak

Igor Strejček direktor je direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci. Iza njega je 13 godina iskustva i rada u Erste banci na razvoju digitalnih kanala u području internetskog bankarstva, mobilnog bankarstva, ecommerce, kartičnog poslovanja, kontakt centra te razvoju komunikacijskih kanala putem web portal, intraneta, chat servisa, You Tube kanala te Facebooka.  

Što je za vas uspješan poduzetnički projekt?

Svaka ideja kojoj je svrha rješavanje konkretnog problema u svijetu oko nas te je vlasnik ideje uspio oko iste okupiti tim entuzijasta i stručnjaka s kojima će je provesti u djelo i pri tome donijeti konkretnu i mjerljivu korist svim sudionicima u lancu (od krajnjeg korisnika do svih koji su pomogli u realizaciji ideje) je uspješan poduzetnički projekt. Također je bitno da i svi sudionici projekta razviju kvalitetni odnos, te da pomognu jedni drugima naučiti i otkriti nešto novo. Bilo bi super ako bi se pri tome mogli i zabaviti.

Erste banka poznata je po primjeni najnovijih tehnologija kod pružanja bankarskih i financijskih usluga. Kada razvijate novi proizvod, koja vam je osnovna linija vodilja?

Nastojimo osigurati jednostavan pristup našim proizvodima te biti s klijentom u interaktivnom odnosu. Naime, dvosmjerna komunikacija nam omogućuje da saznamo nama korisne informacije o tome što klijenti žele da unaprijedimo, s čime nisu zadovoljni, što im se sviđa. Bili smo prva hrvatska banka koja je uvela Facebook, a potom i uslugu chat te virtualnu poslovnicu. Ovdje susrećemo naše klijente i dobivamo potrebne informacije. Ponekad njihove želje možemo uistinu brzo realizirati, a ponekad ne brzo kako bismo željeli. Posljedica slušanja naših klijenata je permanentno unaprjeđenje postojećih i uvođenje novih proizvoda.

Upravo ste ponudili na tržištu tzv. mobilni novčanik – Erste Smart Wallet, a uveli ste i neke druge jedinstvene proizvode.

Tijekom godina razvijen je cijeli niz usluga među kojima je najnovija ovih dana plasirana na tržište. Usluga Erste Smart Wallet namijenjen je plaćanju u trgovinama maloprodaje, kafićima, restoranima, kioscima, taksi uslugama i svim drugim mobilnim trgovcima i pružateljima usluga. Riječ je o novom rješenju za mobilno plaćanje s kojim naši korisnici mogu na lagan i brz način prebacivati jedni drugima novac, zatim plaćati na maloprodajnim mjestima koja imaju oznaku „Erste Wallet“, te slikati i držati pohranjene u aplikaciji sve svoje loyalty kartice. Poseban interes klijenata privlači Erste mBanking aplikacija, s inovativnim funkcionalnostima poput „Slikaj i Plati“ načina plaćanja računa bez ručnog popunjavanje uplatnice, mogućnosti personalizacije i drugim dodatnim uslugama. Također, vrlo su dobro prihvaćene i aplikacije Redomat i Erste NetPay usluga, koja predstavlja alternativu za plaćanje proizvoda i usluga na internetu kreditnom karticom. Osim ovih usluga, Erste banka nudi mnoge druge zanimljive funkcionalnosti poput chata, virtualne poslovnice, te obavljanje mnogih drugih usluga putem internetskog bankarstva, a popis podržanih funkcionalnosti tom uslugom raste svakim danom.

Kako dolazite na ideju za novi proizvod? Surađujete li i s vanjskim partnerima?

Tako je. Erste banka razvoj svojih proizvoda temelji i na suradnji s vanjskim partnerima. Riječ je o mladim, agilnim ljudima sa svježim idejama, koji imaju sposobnost njihove brze realizacije. U suradnji sa ZIP-om, čiji smo ujedno i glavni sponzor te Infinumom, PhotoPayom, Digitalnim Mobilnikom, itd. razvijamo nove ideje, a ujedno pomažemo i start-upovima da razvijaju poslovanje.

Kako hrvatsko tržište start-upova stoji u odnosu na svijet i možemo li se mi uopće mjeriti s njima?

Iako se vide određeni pomaci, u odnosu na svjetsko tržištu, Hrvatska u dijelu podrške IT start-upova jako zaostaje. Primjeri su veliki gradovi kao što su Berlin, London i drugi, gdje gradovi strateški podržavaju ovakav način poslovanja i potiču mlade ljude da realiziraju svoje ideje, jer one u konačnici bitno doprinose razvoju ekonomije tih zemalja. U Hrvatskoj zasad nije tako, ali radimo na tome da to promijenimo. Erste banka Hrvatska je među najaktivnijim članicama međunarodne Erste grupe i po tome se i ističe. Primjerice, u Beču posluje BeeOne kao posebno poduzeće unutar grupe koje je kolektor svih ideja vezanih za digitalno bankarstvo te sudjeluje u razvoju tih proizvoda na razini grupe. Mi smo tu kao članica grupe iznimno aktivni.

Kako vidite budućnost bankarstva? Ima li prostora za napredak i razvijanja novih usluga i u kojem segmentu?

Banka mora biti tamo gdje su njezini postojeći i potencijalni klijenti, bez obzira radi li se o poslovnicama na mjestima koja su dostupna i pristupačna svima ili o e-kanalima. Ali, što je još važnije - banka treba razvijati pristup koji današnje i nove generacije klijenata očekuju: ponuditi usluge koje su brze, jednostavne, transparentne, pouzdane i moderne. I na kraju, ali ne i manje važno, mora biti prepoznata uslužnost i savjetodavnost na dobrobit onoga kome se usluga pruža.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • MarijanKrmpotić 04.08.2014.

    O nama http://www.freelance.hr/2203 KLIK online d.o.o. tvrtka je specijalizirana za internet poslovanje, marketing i ostale usluge. Tvrka uspješno surađuje sa klijentima iz Hrvatske, Austrije, Slovenije, Velike Britanije te SAD-a i Kanade. Partnerima uz on-line promociju i prodaju, nudimo i promociju na Tv-u, radiju i u novinama, a našim kupcima osiguravamo najvece popuste i vrhunske ponude uz nasu preporuku + facebook fanovi koji imaju i dodatne popuste ! Currently operations are present in Croatia, Slovenia, Italy, and Serbia with planned expansion throughout all of Europe. Application Developer, Application Implementation, Database Administrator, and Project Manager in a wide variety of business applications. Particularly interested in client/server and relational database design using JAVA, PHP, MySQL, PostgreSQL, Sybase, and MS-SQL Server. Action learning, BTL marketing, advert out, korporativni turizam, organizacija događanja, call centar, telemarketing, telesales, istraživanje i segmentacija tržišta.. www.click-online.hr

Komentiraj...
Vidi sve komentare