To je to što me zanima!

Kvar na automobilu, izgubljena prtljaga – događaji koje ne želimo na godišnjem

Vrijeme je godišnjih odmora, putovanja, odlazaka na more ili u planine, a d nepredviđenih situacija ne može se u potpunosti pobjeći, ali postoje usluge koje nude pomoć onda kada je najpotrebnija
Vidi originalni članak

Vrijeme je godišnjih odmora, putovanja, odlazaka na more ili u planine. No bezbrižno putovanje ponekad nam pokvare nepredviđene situacije. Kvar na automobilu, izgubljena prtljaga i iznenadne ozljede tri su stvari koje nam najčešće pokvare godišnji odmor. Od nepredviđenih situacija ne možemo pobjeći, ali postoje usluge koje, i bez osiguranja, nude izvanrednu pomoć u takvim trenucima.

Među njima se ističe Zagrebačka banka koja kroz svoju Lepezu, odnosno pakete pogodnosti uz račun, nudi i usluge pomoći u raznim nepredvidivim situacijama - pomoć na cesti, pomoć u kući, medicinsku pomoć te pomoć na putovanjima. Zahvaljujući svom partneru Mondial Assistanceu, Zaba klijentima omogućava korištenje usluge Servis centra brzo i kvalitetno. Ove usluge mogu koristiti svi koji su ugovorili jedan od modela Lepeza koji obuhvaća i bankovne proizvode i usluge – račune, kartice, direktne kanale plaćanja te plaćanja bez naknade. Raspon usluga ovisi o vrsti Lepeze, a korisnicima je pristup Servis centru omogućen 24 sata na dan.

Zahvaljujući usluzi Pomoć na cesti u Hrvatskoj i inozemstvu, onaj tko se nađe u nevolji može jednostavno, putem e-maila ili telefonski dobiti adekvatnu i pravovremenu pomoć. Usluga uključuje popravak na mjestu nezgode ili vuču vozila, organizaciju zamjenskog automobila ili plaćanje troška smještaja do iznosa pokrića, odnosno organizaciju i podmirenje troška nastavka puta, ukoliko je za popravak vozila potrebno više od 48 sati. Nema stresa ni kad pukne cijev na vikendici, ili kod gubitka ključeva, jer usluga Servis centra uključuje i pomoć u kući, u što spadaju usluge vodoinstalatera, električara, bravara ili staklara u slučajevima hitnih intervencija. Nažalost, ponekad se događaju i teže nezgode, poput bolesti ili ozljeda.

No kada se to i dogodi, dobro je znati da korisnici Lepeze imaju mogućnost kućnog posjeta liječnika i medicinske sestre, dostavu lijekova, kućnu njegu nakon izlaska iz bolnice te drugo medicinsko mišljenje. Usluga nije ograničena samo na Hrvatsku već se može koristiti i u inozemstvu, a pokriva medicinske troškove, organizaciju i pokriće troškova medicinskog prijevoza u Hrvatsku, medicinski prijevoz do bolnice u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti, medicinski pregled, operaciju, lijekove, boravak u bolnici ili stomatološki tretman, dostavu lijekova u hitnom slučaju i slično.

Medicinska pomoć dostupna je u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti na svim putovanjima koja ne traju dulje od 60 dana, a vrsta usluge i iznosi pokrića troškova određene su odabranim modelom Lepeze. Primjerice, kod određenih medicinskih usluga klijent sudjeluje u pokriću dijela troškova do 77 eura. Konačno, usluge Servis centra uključuju i informacije o hrvatskim agencijama u inozemstvu, informacije u slučaju gubitka dokumenata, ili pravnu pomoć, a u slučaju gubitka prtljage trošak kupnje odjeće i pribora za osnovnu higijenu također će preuzeti Mondial Assistance po primitku računa za obavljenu kupovinu. 

Idi na 24sata