To je to što me zanima!

'Malena i Klepetan' osvojili su nagradu za najbolju reklamu

Ta najprestižnija marketinška nagrada u ovom dijelu Europe godinama nam se u konkurenciji s agencijama i iz Austrije, Rusije, Turske, Finske, Rumunjske, činila kao nedostižna, kaže Bosnar
Vidi originalni članak

Kampanja „Malena i Klepetan“ koju je reklamna agencija Imago Ogilvy osmislila za najsnažniji domaći brand Janu – Vodu s porukom ljubavi, ostvarila je ogroman uspjeh na najvažnijem kreativnom festivalu oglašavanja u ovom dijelu JI Europe, donijevši tako prvu Grand Prix nagradu s Golden Druma u povijesti hrvatskog oglašavanja.
 
Jana je osvojila Grand Prix u kategoriji Digital, a u kategoriji Branded Content je uvrštena među finaliste, što je samo po sebi veliki uspjeh, jer su ove godine na Golden Drum prijavljeni radovi iz čak 26 zemalja.
 
Iva Balent, izvršna direktorica marketinga u Agrokoru izjavila je: „2016. godina protekla je obilježena priznanjima struke čime se pokazalo da je Jana Voda s porukom, kampanja Malena i Klepetan, bila ispravna odluka. To me čini jako ponosnom i sretnom, a više od ičega puno mi je srce, jer nismo dotakli samo naše kupce nego i stručnjake na svjetskom nivou, pa donijeli i Hrvatskoj po prvi put dva nova priznanja! Hvala cijelom Imago Ogivly i Jamnica timu koji su stvarali i širili #samoljubav.”
 
Darko Bosnar, Art&Innovation direktor iz Imago Ogilvy agencije istaknuo je „Baš kao što smo s nestrpljenjem u kampanji iščekivali povratak Klepetana, tako smo godinama iščekivali i prvi Golden Drum Grand PRIX za Hrvatsku. Ta najprestižnija marketinška nagrada u ovom dijelu Europe godinama nam se u konkurenciji s agencijama ne samo iz Adriatic regije, već i s onima i iz Austrije, Rusije, Turske, Finske, Rumunjske i mnogim drugim, činila kao nedostižna. No upravo ono što je Jana omogućila ljudima da osjete kroz kampanju, a to je prava i iskrena ljubav, ponovo je pokazala da ne poznaje granice i donijela nam ovo prestižno priznanje“.
 
Nakon kanskog Lava, ovo je druga prestižna nagrada za Janu vodu s porukom ljubavi čime se još jednom potvrđuje kvaliteta rada uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te Imaga, Drapa i Priredbe.
 
Golden Drum međunarodni je festival kreativnosti koji se već 23 godine održava u Sloveniji. Riječ je o jednom od tri najvažnija europska festivala kreativnog oglašavanja. Stručan žiri Golden Druma čine čak 22 člana, koji se ubrajaju među najbolje kreativce na svijetu. Tijekom trajanja festivala preko 40 najrelevantnijih predavača iz marketinške industrije na predavanjima, radionicama i izlaganjima prenose znanje i iskustvo na sve zainteresirane. Ove godine na festival su prijave stizale iz čak 26 različitih zemalja, a prijavljeno je bilo 1215 kreativnih rješenja. 

Idi na 24sata

Komentari 2

  • filiphana 22.10.2016.

    Baš super za nagradu,samo valja napomenuti da se famozna roda nalazi u školskom dvorištu osnovne škole.Isto tako valja napomenuti da u tome školskom dvorištu ne postoje klackalice,ljuljačke,klupice,igralište...Bit će da je roda važnija od same djece ,a izgleda da ni roda nije baš na prvom mijestu nego je bitna dobra reklama za Jamnicu .Djeca se ionako nemoge kome žaliti na navedenu situaciju a ni roda .

  • miko2312 22.10.2016.

    Bas me zanima dali ce onaj čovjek koji se vec vise od deset godina briine za tu rodu bar dobiti cast da vidi tu nagradu, jer njegovom zaslugom ste ju dobili, a poznavajuci nase ljude, nece ni rodi kupit jednu tunu, sad ce se nasladjivat nagradom koju je netko drugi trebao dobiti, a pri tome mislim na gospodina Stjepana Vokica...

Komentiraj...
Vidi sve komentare