To je to što me zanima!

Milanović: Auto nas legitimira prema javnosti, to uvijek košta

Premijer smatra da je priča oko nabave skupih auta samo besplatna reklama za njemački koncern. Njemu je, kako kaže, sasvim svejedno u kojem će se autu voziti
Vidi originalni članak

Nabava skupih automobila u lokalnim sredinama navela je nezavisnog zastupnika Ivana Grubišića da upita premijera planira li Vlada i na koji način intervenirati i odrediti kategorije tko ima pravo voziti se u skupim automobilima, a tko se može služiti vozilima niže klase vrijednim između 130.000 i 150.000 kuna. 

Milanović je kazao kako je pitanje nabave automobila precizno uređeno već dugi niz godina, a u međuvremenu se pojavio jedan novi institut, a to je operativni leasing koji predstavlja trošak poslovanja. Na početku mandata polazio je u dobroj vjeri da je to pitanje dobro regulirano i nije se time kasnije bavio niti je, kaže, sudjelovao u nabavi automobila u kojem se on vozi.

'Svejedno mi je u čemu ću se voziti'

- Meni se čini da cijela rasprava zadnjih tjedana ima za rezultat besplatnu promociju nekoliko njemačkih koncerna, svjesno ili nesvjesno. Predlažem sve da se suzdrže od te kategorizacije jer se sve svodi na besplatnu reklamu. U čemu ćemo se voziti? Ne znam. U onom što odredi moje osiguranje. Hoće to biti njemački ili francuski auto, tako mi je svejedno - kazao je Milanović.

'Župani odgovaraju svojim biračima'

Kada je riječ o županima i ostalim lokalnim čelnicima, iako je predloženo da se to regulira zakonom, Milanović napominje da svatko od njih odgovara svojim biračima i oni će odlučiti što je primjereno ili nije. 

'Od 500 automobila najviše ih je niže klase'

- U kontingentu od 500 automobila za kompletan sustav državne uprave najveća većina je niže klase - kazao je premijer. 

Ispričao je i da se popravak auta visoke klase iz voznog parka Vlade približio iznosu od 130.000 kuna, što je 'užasno puno' novca. 

'Auto predstavlja političara prema javnosti, a to košta'

Na kraju izlaganja Milanović je imao potrebu zaključiti da leasing nije kupovina automobila, ali jest trošak koji može biti manji i veći. Napomenuo je i da automobil predstavlja određenu legitimaciju političara prema javnosti.

- To košta i tako će uvijek biti, na žalost - zaključio je.

Idi na 24sata

Komentari 112

  • Ddddd_1 14.11.2013.

    a što bi im falilo da se voze u dacia logan ,moj je prešao 100000 bez ijednog kvara ,a troši 4 litre dizela u idealnoj vožnji ,mogli su sve državne službe s njima opskrbiti,,cijena je bila 55000 kuna ,s klimom 72000 i što bi njima falilo u tim autima ,a ne da se vozikaju u opelima ,citroenima ,bmw-a i što sve ne još ,zna se kome bi trebalo vozilo visokog budžeta

  • ludom 14.11.2013.

    Zar je čovjek izgubljen ? Svi trube o cijeni vozila a ne o marki. Uopće nije bitno, tko je proizveo vozilo. Bitno je koliko je plaćeno i čijim novcem je plaćeno. Uostalom tim firmama i ne treba posebna reklama. Oni prodaju vozila po čitavom svijetu. Zar premjer misli ovakvim istupima da će raja zaboraviti bit? Bit je potrošen novac, bit je bahaćenje, bit je moral te osobe i još štošta. Zar ovaj čovjek misli da je narod ove zemlje retardiran ?

  • dahvaul 14.11.2013.

    Gospon premijer a di je ono kak se mora štediti ili je to samo za nas seljake

Komentiraj...
Vidi sve komentare