To je to što me zanima!

Ministar otvorio obje cijevi Male Kapele i Svetog Roka

Ministar infrastrukture, prometa i mora Božidar Kalmeta otvorio je za promet obje cijevi tunela Mala kapela i Svetog Roka u subotu u 10 sati
Vidi originalni članak

Ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta otvorio je za promet obje cijevi tunela Mala Kapela i Svetog Roka u subotu u 10 sati. Ukupna dužina svih tunela je 27 kilometara, a koštali su 2,3 milijarde kuna. Zbog završnih radova tuneli su bili zatvoreni od petka u 22 sata pa se vozilo obilaznim pravcima i stvarale su se gužve na Maslenici.  Otvarajući druge tunelske cijevi u tunelima Sveti Rok i Mala Kapela, ministar Kalmeta je rekao kako ove tunelske cijevi znače da više neće biti gužvi i kilometarskih kolona na autocesti Zagreb-Split i dalje prema Dubrovniku, zatim da je bitno povećana sigurnost vozača, a nisu zanemarivi ni financijski efekti Hrvatskih autocesta budući da su se dosad zbog gužvi i zastoja vozači bili preusmjeravani na državne ceste.
- Neki su predbacivali da se tuneli grade u predizborne svrhe i da će se u Svetom Roku uzgajati šampinjoni. Srećom, takvi nikada nisu i neće imati prigodu graditi i otvarati ovakve objekte - rekao je ministar Kalmeta.
Kasnije je novinarima pojasnio da je mislio na svoga prethodnika Radimira Čačića, koji je navodno nakon što je postao ministrom 2000. Godine rekao da će se u tunelu uzgajati gljive.
Na otvaranju tunela je bio i Kalmetin kolega, ministar zdravstva Darko Milinović, koji je pak zahvalio svim Vladama koje su sudjelovale u gradnji tunela i autoceste.  I dok je Kalmeta točno podsjetio da se Franjo Tuđman provezao tunelom 1999. , Milinović je spomenuo 1998. godinu.  U HAC-u su potvrdili da je u subotu oko 7 sati pokraj Ogulina bila kolona od 2 kilometra,  ali bi to trebala biti i posljednja. Jedini problem, u šali su dodali, za sada je nepredvidljiva Velebitska bura.



TUNEL SVETI ROK
Lijeva tunelska cijev: 5.679 metara, puštena u promet danas
Desna cijev: 5.670metara, puštena u promet u lipnju 2003. godine
Obje tunelske cijevi međusobno su spojene s 4 prolaza za vozila i 15 prolaza za pješake, a udaljene su jedna od druge 25 metara. Maksimalna dopuštena brzina je 100 km/h, dosad 80.
 
TUNEL MALA KAPELA
Mala Kapela: Najduži tunel na A1
Desna cijev: 5.780 metara, puštena u promet u lipnju 2005.
Lijeva cijev: 5.821 metara, puštena u promet danas

U HAC-u prognoziraju da će ovoga ljeta prosječno dnevno kroz Sveti Rok i Malu Kapelu proći po tridesetak tisuća vozila.










Idi na 24sata

Komentari 13

  • aurora84 31.05.2009.

    Sabo skidam kapu na komentaru. Ja ne pripadam niti jednoj niti drugoj stranci ali kao politolog objektivno sagledavam činjenice!

  • aurora84 31.05.2009.

    Martina_1, koliko ja znam tunel Ledenik ima otpočetka 2 cijevi, a nesreća se dogodila zbog neprilagođene brzine šlepera koji je doslovno pokosio vozila u koloni ispred njega, znači u istom smjeru su se kretali! Što se tiče gradnje autoceste, za taj projekt je zaslužan g. Čačić i ondašnja vlast! HDZ je samo pobrao lovorike!

  • miroljubiv 30.05.2009.

    Provjerite rađe naše dvocjevke u vladi tko njih zatvara i puni.

Komentiraj...
Vidi sve komentare