To je to što me zanima!

MUP za sigurnost u prometu dao 16 mil. kuna

Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo turizma i prometa predstavili su nove spotove koji upozoravaju na sigurnost u prometu
Vidi originalni članak

Televizijske i radiopostaje već su počele emitirati nove spotove o sigurnosti u prometu. Suprotno najavama u nekim medijima, MUP je ove godine odlučio odbaciti klasični morbidni pristup koji prikazivanjem prometnih nesreća želi izazvati šok kod gledatelja. U njima nema krvi, nego samo crvene boje koja simbolično podsjeća na nesreće s najtragičnijim posljedicama. Za izradu spotova kojima žele potaknuti vozače na razmišljanje MUP je angažirao prošlogodišnjeg dobitnika Porina za najbolji video Radislava Jovanova-Gonzu, a u jednom od spotova pojavljuje se glumica iz filma “Što je muškarac bez brkova?” Marija Škaričić. Kampanja stoji 16 milijuna kuna. Video i audiouratke podijelili su u tri tematske skupine: djeca u prometu, mladi i alkohol te pješaci, biciklisti i invalidi na cestama. Primjerice, pješaci, biciklisti i invalidi prikazani su poput divova, a MUP pita vozače: “Biste li im stali, da su veći od Vašeg automobila?”. Očekujemo više od 10 milijuna turista ove godine, a njih više od 80 posto dolazi vozilima, rekao je ministar turizma i prometa Božidar Kalmeta i najavio još veće gužve na cestama nego prošle sezone. Kako je rekao ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin, veće gužve obično znače i veći broj nesreća, protiv čega će se policija, osim novim spotovima, boriti pojačanim nadzorom na terenu. Iznio je porazne statističke podatke prema kojima je u prva četiri mjeseca ove godine zabilježeno 7,2 posto više teških nesreća nego u istom razdoblju lani. Osim toga, u prva četiri mjeseca ove godine poginule su 173 osobe, odnosno 6,8 posto više osoba nego u istom razdoblju 2006.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare