To je to što me zanima!

Kod Vrpolja poginuo je Nenad Teklić Bare, Kerumov prijatelj

Automobil s poznatim splitskim ugostiteljem preokrenuo se na autocesti A1 kod čvora Vrpolje. Nenad Teklić Bare je bio prvi suprug poznatog modela Ane Sasso
Vidi originalni članak

U teškoj prometnoj nesreći na autocesti A1, kod čvora Vrpolje u smjeru prema Zagrebu, jutros oko 10.30 sati poginuo je, kako neslužbeno doznajemo, Nenad Teklić Bare (63), poznati splitski ugostitelj i građevinar. Teklić je i prijatelj te savjetnik bivšeg gradonačelnika Splita Željka Keruma. Automobil Kia Sorrento se prevrnuo i završio na krovu.

Nenad Teklić Bare poznat je i po tome što je bivši suprug Ane Sasso te što je ugostio Vlatku Pokos kad se rastajala od Dikana Radeljaka s kojim je također prijatelj. Teklić je poznat i po tome što je rekao novinarima da je Tomislav Horvatinčić prvo njega zvao nakon teške nesreće u kojoj je Horvatinčić gliserom pokosio bračni par iz Italije.  

Kao uzrok nesreće policija nakon očevida navodi tek da se vozač 'nije kretao sredinom obilježene prometne trake uslijed čega autom udara u zaštitnu ogradu i prevrće se na krov'. 

Teklić je u automobilu bio sam. Da bi ga izvadili iz automobila uništenog do neprepoznatljivosti vatrogasci su morali rezati lim.

HAK javlja da je zbog nesreće zatvorena dionica A1 između čvorova Vrpolje i Šibenik u smjeru Zagreba. 

Idi na 24sata

Komentari 144

  • TihoRapić 12.01.2014.

    Jedan mafijaš manje i državi lakše aKerum može odahnut nemora mu novce vratit.

  • mazaluna 11.01.2014.

    Sve kaj je bio .po ovom članku je Kerumov prijatelj zaštitnik Vlatkice i muž od Sasso,nije baš bio nešto-

  • Prva Proleterska 11.01.2014.

    Najblesavije što mogu ćuti od strućnjaka je savjet vozite polako i budite pažljivi !!! Gdje i kolko polako, i na što da budu šoferi pažljivi , je za njih " strućnjake " naućna fantazija.! Evo moj savjet. U svakom momentu morate znati kakve gume imate na autu , morate znati rezultat njihovoga testa, kolko su slabije ili bolje u razlićitim uslovima ceste, kolko profila još imate , kad nema niko iza vas pred semaforom, probate ponašanje auta kod nagloga koćenja, jer đabe vam sve , ako koćnice ne vataju ravnomjerno, imajte stalno ugrijane koćnice , kad krenete sa vožnjom ugrijte i osušite jih sa pritiskanjem 5 sek , naroćito po kiši , koćite na svakih toliko , da se one osuše . Kad ste svega toga dobro svijesni , onda pređite na sledeće pitanje , a to je gas. Kažu dajte žmigavac ! A ne kažu ako ga date prekasno , da bolje i da ga nedate. Kolko je to ne prekasno ? Pa zavisi od brzine vožnje, zavisi jel ste na cesti sa jednom trakom dve ili tri. Skretanje sa AC. 200m pred izlaznom trakom , sa time da prije nje NE KOČITE .

Komentiraj...
Vidi sve komentare