To je to što me zanima!

Nezadovoljni istragom o smrti kolege zaustavili su vlakove

Vlakove su zaustavili na minutu kako bi skrenuli pozornost na nedovoljno učinkovitu i brzu istragu. Damir Domitrović poginuo je kada je naletio na odronjeni zid tunela
Vidi originalni članak

Povodom obljetnice pogibije njihova kolege Sindikat strojovođa Hrvatske zaustavio je vlakove u četvrtak u 17.24 sati. Cilj prosvjeda koji je trajao jednu minutu bio je skrenuti pozornost na nedovoljno brzu i učinkovitu istragu, javlja Večernji list.

Naime, 7. travnja 2011. godine u 17.24 sati tragično je poginuo strojovođa Damir Domitrović, a teško je ozlijeđen njegov kolega Marijo Ostojić. Oni su naletjeli na odronjeni zid tunela Kupjak. U posljednjih godinu dana nije dovršena istraga i nisu utvrđeni krivci zbog čega se sindikat odlučio na prosvjed, a datum je pomaknut zbog uskrsnih blagdana. 

Idi na 24sata

Komentari 9

  • 07.04.2012.

    Dobra je naša željeznica kakva bi trebala biti koliko i kakve sve "menađere" ima.Odrastao sam uz željeznicu iako nikad nisam na njoj radio i žalosno mi je ovo sve gledati.Žalosno je da se toliko njih školuje za razna zanimanja na željeznici,a zapošljavaju se nekakvi sa nekakvim kursom.Vjerujem da ćete se složiti samnom da sigurno nije isto osposobljen onaj koji je išao 4 godine u školu za prometnika i onaj koji je završio tečaj od 6mjeseci.Nažalost takvih je primijera previše na HŽ.Slušajući priče onih koji rade na željeznici nemogu se oteti dojmu da je glavni krivac za pogibiju Damira Domitrovića kriv upravo ljudski faktor.Ukratko "stručnjaci" su potkopali potporni zid i bilo je samo pitanje vremena kad će erozija tla dovršiti njihov posao.Čemu više ikakva ulaganja u HŽ kad se stanje ne mjenja.Pruga nam je i dalje spora i ne konkurentna,mašine zastarjele i nema ih dovoljno,nedovoljan broj teretnih vagona......Najgore od toga svega kad se radi nekakva reorganizacija radi uštede,ili povećanja učinkovitosti otpuštaju radnike,a ionako preskupa i neučinkovita uprava se uglavnom povećava.

  • deba KING 07.04.2012.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 0 lakih opomena i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • kizo1007 06.04.2012.

    podrška vlakovođama, kakav je to remont kad se može desiti tako nešto, zna li se tko je bio nadzorni prilikom preuzimanja pruge, ak se zna treba ga sankcionirati za tako grubi propust, ili je to radila kakva tvrtka po familijarnoj preporuci

Komentiraj...
Vidi sve komentare