To je to što me zanima!

Odjavio je apartmane: 'Nemam signala za mobitel, internet...'

Ante iz Ribnice već godinu dana nema signala za mobitel u kući, ima samo zemaljske programe, nema interneta. Teleoperater mu priznaje samo dio žalbe i uredno šalju račune: 'Više ne iznajmljujem apartmane'
Vidi originalni članak

Više ne iznajmljujem apartmane. Odjavio sam ih i skinuo tablu. Ne mogu turistima nuditi smještaj, a nemaju ni internet ni kanale na televiziji. Niti mene mogu dobiti na mobitel kad sam doma, kaže uzrujani Ante Anić (57) iz Ribnice u zadarskom zaleđu.

On je nakon dvije godine pretplate Vipu, a danas kompaniji A1, u ožujku prošle godine produljio ugovor i uzeo paket - televizijski programi, internet i mobitel za 319 kuna mjesečno, što je kasnije poraslo na 354 kune. Kaže da je sve prestalo raditi 15 dana nakon potpisivanja tog ugovora, a računi mu i dalje stižu.

- Očajan sam. Devet puta sam pisao prigovor, zvao, slao molbe... Ništa. Nijednom mi u kuću nisu došli. Mobitel uvijek moram imati uz sebe. Supruga je preminula, živim sam, borim se, ali ovo što mi rade prešlo je sve granice, u 21. stoljeću - kaže Ante, koji je ratni vojni invalid i dijabetičar.

Televizor mu 'lovi' samo zemaljske kanale, internet mu uopće ne radi, a kad smo kod njega bili u posjetu, mobitel nam je signalizirao da smo u 'roamingu'. Signal mu se pojavi tek kad odšeta 300 metara od kuće.

Dobio je rješenje prema kojem mu se priznaje da mu mobitel nije u funkciji, ali u njemu stoji da dalje uredno treba plaćati TV i internet.

- Pa ljudi moji, ja ne znam kako drugačije da im objasnim da ni internet ni TV ne rade, nego da dođu sami i uvjere se. Stoput sam ih zvao. Dođe mi da odustanem od svega, ali to su moji novci koje žele da platim za uslugu koju ne dobivam - kaže Ante i dodaje:

- Jako sam ljut. Za ovu državu borio sam se ja i mnogi koji su već pod zemljom, samo želim da bude normalna i da ima pravde. Spreman sam im platiti mobitel kao aparat, platio sam i prvih nekoliko računa, ali dalje od toga ne idem jer ne želim plaćati usluge koje nemam.

Iz A1 su odgovorili kako su odobrili da se raskine ugovor za mobitel, uz umanjenje svih računa koje su izdali od lipnja 2018. do veljače 2019. te da mu neće naplatiti raskid prijevremene pretplate.

- Za SAT TV uslugu ne postoji osnova za raskid, no za fiksnu Homebox Turbo uslugu korisniku je odobren raskid usluge. Korisnika smo pokušali kontaktirati, no kako se nitko nije javio na fiksni broj, koristimo priliku da još jednom napomenemo kako korisnik raskid ugovora za Homebox može odraditi u najbližem A1 prodajnom mjestu - odgovorili su. Dobili smo na uvid i pisani odgovor A1 prema Anti u kojem stoji da ne mora platiti račune za mobitel, ali da je i dalje dužan 1735,66 kuna.

Sanja Keretić iz Potrošača Varaždin kaže da je u ovakvim slučajevima jako bitno ispoštovati proceduru reklamacije.

- Nije dovoljno nazvati i reći: ‘Meni nešto ne radi’ - kaže Keretić. Za svaki kvar ili nedostatak treba pisati prigovor, nije dovoljno telefonom nazvati operatera. On mora odgovoriti u roku od 15 dana. Ako potrošač nije zadovoljan, prigovor piše povjerenstvu za reklamacije, koje mora odgovoriti za 30 dana. Nakon toga može se žaliti HAKOM-u, koji mora odgovoriti u roku od četiri mjeseca.

Aplikacija za net koji ne radi




Hakometar je aplikacija na stranicama Hakoma pomoću koje potrošači mogu provjeriti primaju li brzinu interneta koju plaćaju. To je valjani dokaz za prigovor operateru.

Ako nema usluge, primjerice telefona, televizije ili interneta, tad potrošač može tražiti da se raskine ugovor bez naknade za prijevremeno raskidanje.

Ako se ugovor i raskine prijevremeno, u sasvim drugom postupku potrošač može osporavati račune. Ako interneta nije bilo tri dana, tad može osporavati samo taj dio.
Idi na 24sata

Komentari 84

  • Brontosaur 06.04.2019.

    Ljude varaju a tu nije samo VIP, već i T-com, gdje nude u.normalnom paketu od 2-3 Mb/s, a gdje je svjetlovod 120Mb/s, mada svjetlovod omogućuje neograničenu brzinu!? No, ako je to obična žica na stupovima stara 50 godina a centrala 5 km daleko tu fizički ne može brzina biti viša od 1,5 Mb/s!? I tu počinje problem!? Iako teleoperateri na takvim mjestima "znaju" da se brzina ne može postići, oni ju nude i naplaćuju?! Sva sreća da postoji HAKOM! Ogulili bi.Vas inače za dvije godine ugovora a uslugu nebi dobili! Oni se "ne drže ugovora" a vi ga ne možete prekinuti!? Pre strašnih sam se priča naslušao, pa i na takav način, ljudi dođu pod ovrhu!!! Obratite se HAKOM-u!!! Da je u ovome slučaju bar signal mobitela dobar?! Tada rješenje postoji preko pošte!

  • Akrab 05.04.2019.

    Kada te ovi operateri uhvate u svoje ralje ne ispuštaju te tako lako. 😲Uporni do iznemoglosti.Gade mi se!Fuuuujjjj!😦

  • binz_hearse 05.04.2019.

    Gdje su ratni veterani da pomognu palom suborcu u ovim teškim mirnodopskim vremenima?

Komentiraj...
Vidi sve komentare