<span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px;">Lopticu 'Koosh' izumio je još '80-ih godina Scott Stillinger. Ideja je zapravo vrlo jednostavna - želio je izraditi lopticu koja se lakše hvata. Tako je stvorio gumenu lopticu s resama i postao milijunaš u samo nekoliko godina. </span>
|
Foto: Screenshot
<font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Poduzetnica Kim Lavine 2002. je dizajnirala jastuk koji može zagrijati u mikrovalnoj pećnici i taj je izum u izmjenio financijsko stanje njezine obitelji. Prije izuma Wuvita njezin je suprug izgubio posao i obitelj nije imala nikakve prihode. U prvih osam tjedana zaradili su 250.000 dolara. O svojim poduzetničkim pothvatima napisala je dvije knjige, a ima i internetsku stranicu.</span></font>
|
Foto: Screenshot
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px;"></span><font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Britanski student Alex Tew obogatio se nakon što je 2006. lansirao Million Dollar Website. Stranica se sastoji od milijun piksela, a Alex je prodavao prostor u blokovima od 10x10 kompanijama koje su na stranici željele reklamu. Naplaćivao je dolar po pikselu te zaradio milijun već nakon mjesec dana. Mnogi su nakon njega pokušali isto, ali kako kaže Alex - 'takva ideja rađa se samo jednom'. </span></font><div style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px;"><br></div>
|
Foto: Screenshot
<span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px;">Mnogi su još uvijek zbunjeni kako proizvod poput ovog nalazi tržište, ali izumitelji naočala za pse živi su milijunaši. Doggles su za neke najbeskorisnija stvar koju bi netko mogao kupiti no ipak su za njih novac izdvojili milijuni ljudi nakon što je naočale patentirao par iz Kalifornije. Na ideju su došli kad su, igrajući se sa svojim psom, primijetili da žmirka dok lovi frizbi. </span>
|
Foto: Screenshot
Komercijalizacija blagdana mnogima je donijela veliku zaradu. Osnivači stranice SantaMail.org, koji na zahtjev pišu personalizirane odgovore na dječja pisma Djedu Mrazu u posljednjih 12 godina 'okrenuli' su više od 3,5 milijuna dolara.
|
Foto: Thinkstock
Internetske stranice, jastuci pa i pikseli nekima su donijeli život u blagostanju. U kapitalizmu, čini se da svaka stvar, ma koliko ona besmislena bila, pronađe tržište
Nisu izumi glupi,izumi su genijalni,zato su i zaradili milijune,glup je jedino onaj tko je pisao ovaj clanak,ustvari mozda i nije toliko glup koliko je ljubomoran
capitalist
01.11.2015.
ništa nije glupo ako se prodalo. znači bilo je interesa.
779danai4ure
01.11.2015.
koliko sam ja izmislija takvih 'pametnih' stvari a još sam uvik u minusu :-)))